Gå til innhold

DVD med opptak og Skype


Gjest Gjesten

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesten

Okay, har hatt ein skikkeleg blå- søndag. Snufs... Så eg søker hjelp då, og vil altså samstundes avsløre kor håplaust gammaldags og hjelpelaus eg er. :sjenert:

To spørsmål:

1) Eg driv og prøvar å opprette skype, og fekk då beskjed om at eg må ha gmail konto, så eg oppretta det. Men eg kom jo ikkje frå den til skype, så eg lasta ned skype direkte, (googla det altså). Stemmer det at alt eg treng er at dei som eg har i kontaktlista mi aksepterer meg, og eit sett høyretelefonar el. nåke, og så kan eg ringe? Berre til dei som har gmail? Kan ein ha skype uten gmail? Eg e skikkelig lost altså... Men alt e lasta ned og pakka ut og registrert og alt. Eg har berre ikkje mikrofon/ høgtalar. Nåken råd om billeg sånt?

2) Videoen min, den kjære videoen min som tok opp One tree hill mens eg såg Everwood kvar søndag i fleire år no, avgikk ved døden i dag klokka 17.18. Og sia eg tvile på om det er vits i å fikse den, så tenker eg på å kjøpe meg ein DVD med opptaksfunksjon. Kan visst få dei ganske billeg no, rundt 1000 såg eg med eit kjapt søk på Kelkoo. Og så finst det jo på Finn.no så klart, litt i alle fall. Men eg skjønne jo ikkje koss dei tar opp så klart :sjenert: Altså, brenn dei DVD plater sånn som CD brennaren min? For i så fall blir det vel dyrt? For eg skal jo berre sjå det og så ta opp neste veke også, altså, eg sparar ikkje på dette, det er berre for å få med meg alt på ein måte. Så kva er det eigentleg eg er på jakt etter?

:legrine: Jepp, gamle damer og ny teknologi... Eg må sjå å bli gift snart, så slepp eg dette... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Okay, har hatt ein skikkeleg blå- søndag. Snufs... Så eg søker hjelp då, og vil altså samstundes avsløre kor håplaust gammaldags og hjelpelaus eg er. :sjenert:

To spørsmål:

1) Eg driv og prøvar å opprette skype, og fekk då beskjed om at eg må ha gmail konto, så eg oppretta det. Men eg kom jo ikkje frå den til skype, så eg lasta ned skype direkte, (googla det altså). Stemmer det at alt eg treng er at dei som eg har i kontaktlista mi aksepterer meg, og eit sett høyretelefonar el. nåke, og så kan eg ringe? Berre til dei som har gmail? Kan ein ha skype uten gmail? Eg e skikkelig lost altså... Men alt e lasta ned og pakka ut og registrert og alt. Eg har berre ikkje mikrofon/ høgtalar. Nåken råd om billeg sånt?

1. Ja, kontaktlisten fungerer på samme måte som MSN.

2. Du må ikke ha headset, men minst en mic. Dersom du ikke har headset, men bruker høytalere, så vil den personen du snakker med få et irriterende ekko. Du kan bruke et hvilket som helst headset med mic. Du trenger ikke kjøpe det som selges på Skypes sider. Se komplett.no.

3. Du trenger ikke Gmail for å bruke Skype (så vidt jeg vet - jeg har ikke Gmail).

2) Videoen min, den kjære videoen min som tok opp One tree hill mens eg såg Everwood kvar søndag i fleire år no, avgikk ved døden i dag klokka 17.18. Og sia eg tvile på om det er vits i å fikse den, så tenker eg på å kjøpe meg ein DVD med opptaksfunksjon. Kan visst få dei ganske billeg no, rundt 1000 såg eg med eit kjapt søk på Kelkoo. Og så finst det jo på Finn.no så klart, litt i alle fall. Men eg skjønne jo ikkje koss dei tar opp så klart :sjenert:  Altså, brenn dei DVD plater sånn som CD brennaren min? For i så fall blir det vel dyrt? For eg skal jo berre sjå det og så ta opp neste veke også, altså, eg sparar ikkje på dette, det er berre for å få med meg alt på ein måte. Så kva er det eigentleg eg er på jakt etter?

:legrine:  Jepp, gamle damer og ny teknologi... Eg må sjå å bli gift snart, så slepp eg dette... :sjenert:

Hvorfor ikke kjøpe en med harddisk? Noe dyrere kanskje, men er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maxagaze
[...]

Hvorfor ikke kjøpe en med harddisk? Noe dyrere kanskje, men er verdt det.

Støtter harddisk anbefaling. Det fine med det er vel at de fleste (alle..?) bruker en standard 3,5" disk, så man kan spare penger ved innkjøpet (kjøpe den med den minste disken), og bytte den ut med en større når prisene på 300GBere har falt litt mer..

Endret av Maxagaze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Okay, så om eg kjøper ein med harddisk, så vil eg kunne bruke den som ein vanleg dvd spelar? Eg orke ikkje nåke sånt innmari styrete greier, og som ny student så er eg omtrent så blakk som ein kan bli, så eg vil berre at ting skal vere enkelt og greit... Eg vil kunne ta opp medan eg ser nåke, forhåndsinstille og slette. Om dingsen har det, så er eg utruleg fornøgd. Og jo enklare dess betre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...