maria81mod Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 får ikke bestemt meg for hvilken mnd eller dato jeg skal velge, noen med forslag??
Gjest Ballerina Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Først og fremst; gratulerer så mye med forestående bryllup ...og velkommen som 2008-brud hm... mai eller juni... det er jo begge noen veldig fine måneder å gifte seg i! Min svigerinne og hennes mann giftet seg i pinsehelga (siste helga i mai var det vel det året). Dette var veldig fint for de hadde mange venner som kom langveisfra, og da hadde de plutselig en dag ekstra. Kanskje det kan være et tips for deg?? Det blir da 10. mai i 2008, kanskje litt tidlig for dere? Ellers har jeg lite forslag... hehe... vanskelig nok å finne en dato selv...
Dragona Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Ville ha valgt Juni, synes det er fin mnd, Er vel da det blomstrer mest rundt om kring.. Lykke til.
Gjest Gjesta Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 Problemet med mai er jo at det kan være voldsomt kaldt i mai. Min vennine giftet seg første helga i mai, jeg trodde hun var gal. Det kunne jo fort snø, men det var faktisk den fineste mai helga det året... Ville tenkt litt igjennom gjestene dere skal be. Er det noen konfirmasjoner på den tida? Er jo litt kjedelig hvis sånt kræsjer. Litt tryggere sånn i juni. Vi har valgt 16. juni. Såpass tidlig at folk ikke har begynt å reise på ferie, samtidig som jeg håper at det kan bli bra vær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå