Gjest utlogget nå Skrevet 21. januar 2007 #1 Skrevet 21. januar 2007 Hva er den deiligste sexen du har hatt og hva var det som gjorde akkurat det så deilig?
Pail Skrevet 21. januar 2007 #2 Skrevet 21. januar 2007 Kanskje du kan starte tråden med å skrive litt om din beste opplevelse? :-)
siebaeo Skrevet 23. januar 2007 #3 Skrevet 23. januar 2007 Okeeei.. hadde så hyggelig en helg at jeg fikke litt lyst til å svare her. Jeg "ga omsider opp" og endte opp til sengs med en flott fyr jeg har kjent en stund. Og han kunne virkelig sakene sine!! Litt utsikker på hvor detaljert jeg skal være her Men vi prøver! Det som gjorde det hele så deilig var blandt annet at han var helt fantastisk bra på oralsex. Jeg trodde nesten ikke det var sant! Følte meg som et instrument han spilte på. Tydelig at han nøt å gjøre det godt for meg. Perfekt "trykk" med tunga, varierte hvor han brukte fingrene. Kun avbrutt av mumling om hvor deilig han syntes jeg var. Alt var bare utrolig mye bedre enn jeg har opplevd noen gang før! En stund maserte han meg på g-punkområdet samtidig som han brukte tunga. Men det som var helt nytt for meg var at han liksom møtte masasjen med utvendig masasje helt nederst på magen. Over livmora liksom. Det har jeg aldri hørt om en gang. Noen andre som har vært med på dette før...? Det var uansett sykt deilig. Trodde jeg skulle komme stort sett hele tiden men han stoppet eller varierte hele tiden like før. Jeg har aldri i mitt liv vært så kåt før!! Fingre på steder de ikke har fått lov før var plutselig heeeelt ok. Han er ganske mye større enn meg og tok med en gang kontrollen. Jeg digger det.. Det var bare å henge med i svingene. En stund tok han meg bakfra og da var jeg helt på bristepunktet. "ta på deg selv" Fikk jeg beskjed om. Jeg var ikke tung å be! Tok ikke mange sekundene før jeg kjente at det bygget seg opp mot klimaks. Men neida! Da ble hånda mi bestemt flyttet bak på ryggen. "Du får ikke komme enda." dette gjentok seg mange ganger! Han viste akkurat når han skulle stoppe meg. Dette er noe av det mest frustrerende og samtidig deiligste jeg noen sinne har opplevd!! Ble nesten sint, men samtidig bare enda mer kåt! Jeg hadde følelsen av å være på nippet til orgasme i sikkert en time. Tid er litt vanskelig å bedømme når hjernen er tåkelagt av nytelse... Phuuu! Kjenner at jeg blir helt varm av å skrive om det. Tror ikke det blir lenge til neste gang... Det beste med hele historien er egentlig at han er forelsket i meg og jeg kjenner at det er ganske så hyggelig... Blir spennende å se hva som skjer framover.. hihi Hadde ikke vært meg i mot å få en kjæreste som hadde slike evner. Bra start i alle fall.
CoolDuckie Skrevet 23. januar 2007 #4 Skrevet 23. januar 2007 Phuuu! Kjenner at jeg blir helt varm av å skrive om det. Tror ikke det blir lenge til neste gang... Det beste med hele historien er egentlig at han er forelsket i meg og jeg kjenner at det er ganske så hyggelig... Blir spennende å se hva som skjer framover.. hihi Hadde ikke vært meg i mot å få en kjæreste som hadde slike evner. Bra start i alle fall. ← Super beskrivelse- nyttig for meg som mann å lese slikt, kan trenge litt personlig utvikling på dette området . CoolDuckie
Gjest Gjeste tom Skrevet 24. januar 2007 #5 Skrevet 24. januar 2007 Sammen med min favorittdame på mitt favorittsted. Hun er bare så deilig, smilte fint til meg, og var skikkelig sexy. Stedet er der vi alltid pleier å møtes, vårt hemmelige lille sted, foran dataen. Hun heter forresten Jenna Jameson.
Solskinnsbolla Skrevet 24. januar 2007 #7 Skrevet 24. januar 2007 ""Tydelig at han nøt å gjøre det godt for meg. Perfekt "trykk" med tunga, varierte hvor han brukte fingrene. Kun avbrutt av mumling om hvor deilig han syntes jeg var. Alt var bare utrolig mye bedre enn jeg har opplevd noen gang før! En stund maserte han meg på g-punkområdet samtidig som han brukte tunga. Men det som var helt nytt for meg var at han liksom møtte masasjen med utvendig masasje helt nederst på magen. Over livmora liksom. "" Ikke la han gå!! PS: kan han fås på resept?
siebaeo Skrevet 25. januar 2007 #9 Skrevet 25. januar 2007 Ikke la han gå!! PS: kan han fås på resept? ← Hihi, da hadde det blitt folksomt på apoteket. Men nei, dessverre. Jeg tror jeg beholder han helt selv.
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2007 #10 Skrevet 25. januar 2007 Beste sex noen sinne for meg er med han jeg er forelska i akkurat nå. Helt fra første sekund første gang tenkte jeg at vi må være skapt for hverandre. Det er bare så utrolig godt!!
Gjest Reisende John Skrevet 25. januar 2007 #11 Skrevet 25. januar 2007 Anne? (hehe ) Det beste med hele historien er egentlig at han er forelsket i meg og jeg kjenner at det er ganske så hyggelig... Blir spennende å se hva som skjer framover.. hihi Hadde ikke vært meg i mot å få en kjæreste som hadde slike evner. Bra start i alle fall. ←
Amalie_85 Skrevet 25. januar 2007 #12 Skrevet 25. januar 2007 Å det er mange ganger jeg ville sagt er den deiligste sexen jeg har hatt! Det er faktisk med sambo....og han er bare helt fantastisk! Han er så flink, han vet virkelig hvordan man skal behandle meg, flink å se etter signaler på hva som er bra og ikke fult så bra. weeee
Gjest Gjest Skrevet 25. januar 2007 #14 Skrevet 25. januar 2007 Anne? (hehe ) ← Ingen grunn til falsk beskjedenhet nei.....
Gjest Reisende John Skrevet 25. januar 2007 #15 Skrevet 25. januar 2007 Verden er full av folk uten sans for humor, hehe Ingen grunn til falsk beskjedenhet nei..... ←
Ernie Skrevet 7. februar 2007 #16 Skrevet 7. februar 2007 De deiligste øyeblikkene har jeg hatt sammen med min kone. De beste har vært når vi har satt av tid til å bade, gi hverandre massasje og ende i sex. Andre deilige opplevelser er når hun uventet tar initiativet og helt klart styrer showet. Likevel, står en episode alltid klart for meg, og det var ikke med min kone, men en flott kvinne jeg hadde et forhold til en tid før vi traff hverandre. Den første som ga meg munnsex hele veien til ekstasen. Jeg var rimelig grønn på god sex til jeg var godt voksen, og når det gjaldt oralsex var jeg så redd for å komme i munnen at jeg hadde trøbbel med å få orgasme på den måten. Da denne damen sugde meg første gangen, stod jeg naken foran hennes, mens hun stod like naken på knærne foran meg. Som menn flest tenner jeg på det visuelle, og dette var en helt vanvittig opplevelse. Likevel stresset jeg når kåtheten bygget seg og for å få henne til å forstå at hun kanskje skulle ta den ut. Det hun gjorde, var å ta den ut av munnen og så smilte hun og ristet på hodet og sa slapp av. Så gjorde jeg og jeg klarte å nyte hele veien. Jeg kom mens leppene hennes var lukket rundt hodet. En hånd gikk opp og ned på skaftet og den andre holdt rundt pungen. Jeg var skjelven i flere minutter etterpå. Slik er det også med min kone, nå som jeg vet at hun skjønner når jeg kommer og tar meg ut og runker meg gjennom orgasmene. Jeg kan slappe av og nyte uten å måtte tenke på å være forsiktig.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde vært forelska i og tiltrukket av en mann lenge, og var så tent og hadde så lyst på ham. Første gang han kysset meg kom jeg så det sang. Av ett kyss... Det var utrolig sterkt, og faktisk litt vakkert...
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2007 #18 Skrevet 7. februar 2007 Jeg hadde vært forelska i og tiltrukket av en mann lenge, og var så tent og hadde så lyst på ham. Første gang han kysset meg kom jeg så det sang. Av ett kyss... Det var utrolig sterkt, og faktisk litt vakkert... ← Utrolig. Da ville jeg nesten blitt litt redd om jeg var ham. Og hadde jeg visst om det og skulle vært den som kysset deg for første gang etter den mannen, ville jeg iallfall hatt enorm prestasjonsangst.
Gjest glamourgirl Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 Hvorfor? Hva er farlig med en orgasme, menn får dem jo hele tida. Tror han ble paff, ja, men han tok det som et himla kompliment... Og ble veldig tent av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå