Gå til innhold

Sur smak i munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en sur smak i munnen over lengre tid. Av og til er det så ille at jeg må spise noe for å få bort smaken, men den kommer fort tilbake.

Er det noen andre som har det på samme måten, og vet hva det kan være? Tror ikke at jeg har dårlig ånde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser du mye melk og melkeprodukter? Merker ofte at jeg får en sur og ekkel smak i munnen når jeg har vært dum nok til å spise slikt

Skrevet
Spiser du mye melk og melkeprodukter? Merker ofte at jeg får en sur og ekkel smak i munnen når jeg har vært dum nok til å spise slikt

Nei, jeg verken drikker melk eller spiser mye melkeprodukter. Kankje noen skiver ost av og til men ikke mye. Merker det ikke spesielt da. Det virker mer tilfeldig når det er sterkest.

Skrevet

Bruker du noen medisiner? Enkelte medisiner, f.eks sovemedisin, kan gi rar smak i munnen hos enkelte.

Skrevet
Bruker du noen medisiner? Enkelte medisiner, f.eks sovemedisin, kan gi rar smak i munnen hos enkelte.

Nei, jeg bruker ingen medisiner.

Skrevet

Halsbrann? Har du sure oppstøt, eller er det bare i selve munnen?

• 3 år senere...
Gjest Silje 14 år
Skrevet

Det kan hende det er syreskade i spiserøret, eller svulst i spiserøret. Hadde jeg hvert deg hadde jeg spurt legen min om dette er en mulig diagnose. :)

Skrevet

Det kan hende det er syreskade i spiserøret, eller svulst i spiserøret. Hadde jeg hvert deg hadde jeg spurt legen min om dette er en mulig diagnose. :)

Nesten 4 år senere. Jaja, bedre sent enn aldri? :P

• 2 måneder senere...
Skrevet

Du burde dra til legen og få dette behandlet så raskt som mulig. Jeg dro til legen og fikk medisin mot dette. Jeg merker forskjell fra sur smak i munnen og dårlig ånde. Det hjelper med Somac, men det kan variere. :)

Z.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...