Gå til innhold

Yahoo Mail - "2 unread messages", men kor...?


Pip

Anbefalte innlegg

Argh...er så nyskjerrig òg, så dette driv meg snart til vanvidd...

Altså, når eg loggar på yahoo mail, kjem det opp Welcome, 'Pip'!

You have 2 unread messages:

Inbox(2)

Men så går eg inn i Inboxen, og der ligg ingen uleste! Har bladd meg eit heilt år tilbake i tid òg, i tilfelle det var noko feildatert tenkte eg...

Er det ingenting der, eller er det noko som har gøymt seg? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kristin_

Har dette vært helt siden du fikk kontoen eller kommet nå nylig? Det kan jo være det er en feil på det. Hvis du har lett gjennom alt og ikke finner noen ting kan du vel ta kontakt med supporten til yahoo mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette vært helt siden du fikk kontoen eller kommet nå nylig? Det kan jo være det er en feil på det. Hvis du har lett gjennom alt og ikke finner noen ting kan du vel ta kontakt med supporten til yahoo mail.

Neida, kom i dag!

Har hatt konten sidan... *sjekke* ...veit ikkje, første mailen eg haar liggjande er frå 2002, men har sikkert hatt kontoen lengre enn det. Har ikkje orka bla meg gjennom alle sidene heilt tilbake, har over 500 mails liggjande... :sjenert:

Men kan vel kontakte Yahoo evt. ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Når du er inni yahoo-innboksen har man valg om hvordan man vil vise innboksen, alle meldinger, meldinger fra mine kontakter etc. på den listen er jo også uleste meldinger, vil tro du får det opp da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er inni yahoo-innboksen har man valg om hvordan man vil vise innboksen, alle meldinger, meldinger fra mine kontakter etc. på den listen er jo også uleste meldinger, vil tro du får det opp da :)

Jepp, har gjort det, men har ingen ulesne meldingar... Har sendt ei melding til supporten no, så får me sjå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...