Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 23. januar 2007 #21 Del Skrevet 23. januar 2007 I dag har eg vaska meir klede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 28. januar 2007 #22 Del Skrevet 28. januar 2007 No er alt barnetøyet vaska, og ligg reint og fint og omtenktsomt samanbretta i kommoden sin. I stellekommoden ligg det klutar og stelleprodukt og undertøy og pysjar og søte små bleier... Det einaste som gjenstår no er å ordne i stand vogga, trur eg. Må skjøre til madrassa, sy eitt trekk til den, og reie opp - elles er det meste klart. Og så må vi jo pakke sjukehus-bagen då, men det får vente til eg går ut i permisjon trur eg. Vi gledar oss sånn til den vesle kjem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 29. januar 2007 #23 Del Skrevet 29. januar 2007 .....begynt å tenke på sjukehusbagen enno altså? Det var litt betryggande... ← Neimen ialledager dahhh For meg som har termin i slutten/medio april er det LITT for tidlig synes jeg!! Antar jeg pakker bag'en rundt påske Og skulle babyen komme på andre tanker og vil si "hei verden, her kommer jeg" 8. april f.eks...så er ikke det så farlig. Jeg har en mann med to armer og ben + oppegående hode som kan pakke bag'en mens jeg ligger på sykehuset hehe Vi har kjøpt inn vogn, vippestol, stellebord (ikke kommet i posten enda), bilstol og paraplytrille. Har litt klær og sånn. Rommet begynner vi til å starte med....mm...i februar/mars en gang tror jeg. I begynnelsen skal ungen ligge i vugga (som vi forhåååpentligvis får tak i)på vårt rom, så barnerom er ikke noe vi akkurat stresser med nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 29. januar 2007 #24 Del Skrevet 29. januar 2007 Mangler fortsatt både det ene og det andre vi. Stellebordet er fortsatt ikke kommet inn på lager igjen, sprinkelsenga som skal på soverommet er heller ikke på lager og soverommet er ikke ferdig revet en gang men har fortsatt litt tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vedvik86 Skrevet 29. januar 2007 #25 Del Skrevet 29. januar 2007 Her er det meste klappet og klart selv om jeg ikke har termin før i midten av april.. Rommet var ferdig nyoppusset da vi kjøpte leiligheten i November.. Sprinkelseng og stellekommode er på plass... Klærna er vasket,sortert og lagt i skuffene.. Bildene begynner å komme på veggene på barnerommet og gardinene har hengt oppe i flere mnd.. Vi mangler bare et teppe på gulvet (syntes det er vanskelig å finne et fint) Såer rommet til knøtten ferdig... Stellebordet som vi skal ha på badet, kommer i posten an av de nærmeste dagene så da er vel det meste i boks!!! Er nok ganske ivrig jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 18. februar 2007 #26 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har vasket og strøket klær i helga. Så smått det er! Mannen har blitt litt tullerusk han også over hvor lite det er... Så nå ligger alt pent strøket og sammenbrettet i kommoden. Den kommende uka er vinterferie, så da har vi tid til shopping. Skal handle vogn og bilstol, stellematte og diverse annet småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 18. februar 2007 #27 Del Skrevet 18. februar 2007 Vi ordna til vogga i dag, så no er alt klart til den vesle skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 19. februar 2007 #28 Del Skrevet 19. februar 2007 Her er faktisk alt klart. *tidlig ute* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 21. februar 2007 #29 Del Skrevet 21. februar 2007 Vugga og alt (stort) utstyr er klart. Klær og slikt er forholdsvis ferdig det også så mangler vel bare å få kjøpt inn litt bleier og slikt - og vente på 20. april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. februar 2007 #30 Del Skrevet 21. februar 2007 mangler vel bare å få kjøpt inn litt bleier og slikt - og vente på 20. april ← Det er vel nesten det verste skjønner jeg er så nysgjerrig på hvem som er inni magen min. Begynner å bli skikkelig utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 23. februar 2007 #31 Del Skrevet 23. februar 2007 Du er ikke alene sånn sett Arwen Jeg er så utrolig nysgjerrig på hvem h*n kommer til å ligne på og sånn... Men, utålmodig er jeg ikke - vel, ikke enda da. Hvis vi skriver 22. april og ingenting tyder på NOE "æksjon" daaa vettu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermula Skrevet 24. februar 2007 #32 Del Skrevet 24. februar 2007 Vi har flytta sprinkelsenga inn på soverrommet vårt. Dette var mest av praktiske årsaker da Lillemor fikk ny seng. Ellers har vi ordnet med soveskinn. Jeg har begynt å ordne ny plass til Lillemors klær, slik at det skal bli plass til nykomlingen på badet. Med min form må jeg starte tidlig dersom jeg skal komme i mål før fødselen om 6-8 uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 10. mars 2007 #33 Del Skrevet 10. mars 2007 Nå er vi helt klare for jentas ankomst! Fikk vogna og bilstolen i hus i dag, og vogga står i stua ferdig oppredd (mangler bare en madrass under lammeskinnet). Ellers har vi jo kjøpt d vi trenger av klær, stellematte og badebalje. Til og med babyolje o.l. har jeg kjøpt. Bleier er vel d eneste som mangler, men det klarer vi fint å drøye til fødselen. Får jo d vi trenger på sykehuset, og mannen er ikke akkurat evneveik, så han skal nok klare å få tak i en pakke bleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 11. mars 2007 #34 Del Skrevet 11. mars 2007 Naa er vi snart helt klare - og foedselen fant sted for to uker og en dag siden! Har ennaa smaating som gjenstaar paa barnerommet, men det virker ikke som Theodor bryr seg saa veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2007 #35 Del Skrevet 11. mars 2007 Vi kommer heller ikke til å bli ferdig med noe barnerom innen fødselen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 11. mars 2007 #36 Del Skrevet 11. mars 2007 Vi kommer heller ikke til å bli ferdig med noe barnerom innen fødselen. ← Det gjør ikke vi heller. Rommet fungerer som gjesterom frem til etter dåpen. Da går gjestesenga ut og barnesenga inn. Greiest å gjøre det sånn siden vi vet vi får tilreisende besøk (mamma og pappa) både etter fødselen og til dåpen. Men har kjøpt noen fine bilder som skal henges opp snart da. Og mamma skal sy gardiner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 11. mars 2007 #37 Del Skrevet 11. mars 2007 Vi driver og pusser opp vi, men tar det veldig veldig rolig. Er ikke mye igjen der inne egentlig, men ikke noe å stresse med siden babyen skal ligge hos oss i starten likevel. Mangler bare lister, gulv og noen møbler faktisk. Kanskje vi kan få gjort noe til uka :klø: eller vi blir vel helst mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 12. mars 2007 #38 Del Skrevet 12. mars 2007 Har fått sydd ferdig gardinene til rommet og sydd kappe/forheng til vuggen Rommet blir nok ikke ferdig til fødselen men det stresser vi ikke med uansett. Rommet blir nå brukt som kontor/pc-rom og alt skal flyttes til stua. Får et lite kontor i hjørnet av stua, men før DET skjer skal nytt gulv legges i stua, gamle møbler skal ut og nye inn.... Alt dette gjør vi til høsten. Da er jeg også mer mobil - enn det jeg er nå Men utover det - med klær og utstyr - er vi "all set" for det nye familiemedlemmet :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 12. mars 2007 #39 Del Skrevet 12. mars 2007 I dag har jeg kjøpt madrass og tilbehør til sprinkelsenga, så nå er alle nødvendigheter i hus! Vi mangler bare småting som kan vente til etter fødselen eller vi kan ønske oss i barselgave. Storebrødrene er flyttet inn på nytt rom og gamle-rommet er vasket og skal nå gjøres klar med babyens ting. Vi har vasket og montert sprinkelsenga i dag, og i morgen begynner jeg å vaske babyklær. Stellekommoden skal også settes opp på rommet og gjøres klar, så når vi kommer hjem fra sykehuset er det bare å flytte senga inn på vårt rom og stellekommoden inn på badet. Nå er det jammen ikke lenge igjen, rart å tenke på egentlig. Synes tida som gravid har gått kjempeseint, men nå er plutselig terminen her snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå