Gå til innhold

Mammaklær


**Tingeling**

Anbefalte innlegg

Klærne begynner så smått å bli for små. Toppene jeg har brukt til vanlig krøller seg oppover, og bar mage er jo ikke så lekker.. :ler:

Så, jeg tenkte at her kan folk skrive inn etterhvert som de gjør noen "kupp". :)

Jeg har foreløpig ikke funnet så mye ennå. Syntes utvalget var dårlig på H&M-butikken jeg var i. Ble noen lange tynne gensere, noe som er en stor fordel å ha under de andre genserene har jeg funnet ut.. I jakten på mammaklær endte jeg i stedet opp med to ammeskjorter fra Boob til halv pris! Jada, tidlig ute, men veldig gøy.

Neste helg skal jeg til Oslo, og der håper jeg å finne litt forskjellig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Jeg blir gal av å prøve å handle mammaklær, butikkene har jo NULL utvalg... og det de har ser helt forferdelig ut.

Var på nettet og kikka i går, fant masse linker, men det dårlige utvalget (og hva er greia med små lyseblå ruter?!) var jammen meg der også. Men en side fant jeg, og bestilte meg ei bukse, en topp og et smykke: http://www.mamastore.se/

Veldig spent på hvordan klærne er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ei ok bukse på H&M, kjøpte ei bukse og et skjørt på salg på Lindex. H&M-buksa er jeg veldig fornøyd med.

Ellers synes jeg det er forferdelig mange kjedelige topper... Det beste er nesten å kjøpe vanlige topper, som er litt lange. Heldigvis er det ganske mange av dem i butikkene nå.

Ja, det er en utfordrende tid vi går i møte på mange måter, jenter. Blir vel ikke helt det samme å glede seg til å kjøpe nye vår/sommerklær i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips: Knallgode mammabukser i dongeri på Polarn O Pyret til 60% avslag!! Jeg var på shopping i går og fikk kjøpt en god del fint. Bekymrer meg ikke så mye for våren lenger.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...