Gjest pernille=)) Skrevet 15. februar 2003 #1 Del Skrevet 15. februar 2003 ehh, hei.. kan noen tipse meg om suging??? kjæresten min er så utholdene og jeg blir så fort sliten... cooz meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 15. februar 2003 #2 Del Skrevet 15. februar 2003 ehh, hei.. kan noen tipse meg om suging??? kjæresten min er så utholdene og jeg blir så fort sliten... cooz meg... ehhhh nei!!! koz og klizz Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisle Skrevet 15. februar 2003 #3 Del Skrevet 15. februar 2003 finn fram støvsugeren til ham Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. februar 2003 #4 Del Skrevet 15. februar 2003 Milla og Lisle, om dere ikke har kjennskap innenfor dette temaet og derfor ikke noe nevneverdig nyttig og bidra med, er det ikke bedre å bruke energien sin på noe annet da?? Og til den slitne jenta, bruk henda på han også så du veksler mellom å suge og runke han (ikke vant til å ta slike ord i min lille rene pene munn :oops: ) Dessuten er det litt vel egoistisk av han om han forlanger at du skal suge han til han går, især om han er "langdryg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. februar 2003 #5 Del Skrevet 16. februar 2003 Det var dette med å holde kjeft om man ikke har noe å si som har med saken å gjøre Og Pernille, DU får ta saken i egne hender!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kate Skrevet 19. februar 2003 #6 Del Skrevet 19. februar 2003 Jeg har oppdaget at kjevemusklene man bruker til suging, ganske fort kommer "ut av trening". Hvis det er lenge siden jeg har gitt munnsex, kan jeg ikke holde på særlig lenge, men når jeg har gjort det noen ganger med ikke så veldig langt mellomrom mellom hver gang (noen dager), er musklene blitt mye sterkere, og jeg kan holde på lengre. Mens du holder på å trene muskler kan du jo suge ham til du blir sliten - og så litt til - og deretter fortsette med andre former for sex. Eller du kan gjøre det når han allerede er veldig opphisset, og ikke har så langt igjen til mål. Håper dette kan være til nytte. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 19. februar 2003 #7 Del Skrevet 19. februar 2003 Er du motstander av oralsex, også Milla? Hva gjør du og kjæresten hvis dere vil variere litt? Flytter misjonæren fra senga til golvet? Sikker på at du ikke syns sex generelt er noe forbannet griseri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 19. februar 2003 #8 Del Skrevet 19. februar 2003 Er du motstander av oralsex, også Milla? Hva gjør du og kjæresten hvis dere vil variere litt? Flytter misjonæren fra senga til golvet? Sikker på at du ikke syns sex generelt er noe forbannet griseri? ...du får det sagt du... ...til Pernille....du trenger da ikke suge lenger enn du "orker".....en "sexseanse" trenger liksom ikke kun inneholde en form for "aktivitet"...veksle mellom suging...runking....og samleie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2003 #9 Del Skrevet 20. februar 2003 Om du synes at det blir for langdrygt å suge til han kommer, kan jeg anbefale dette: Masser lett med en finger mellom balla og analen. Masser rundt selve analåpningen også, liker han det, kan du også gå lengre. før en finger inn i åpningen hans. Dette skal nok få fart på hans utløsning, og dine kjevemuskler vil takke deg. det vil han også. (husk smørning, les.: spytt, glidekrem etc.) Dette er egenerfart, min kjære gjør det på meg, og det kan absolutt anbefales!!! NB! Mannens "g-punkt" ligger innenfor analåpningen. Om du fører en finger inn, skal du presser på opp mot maven, og massere litt frem og tilbake her. Du vil nok kunne kjenne en liten kul/ hevning her, det er prostata, og kalles altså mannens g-punkt. godt godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 20. februar 2003 #10 Del Skrevet 20. februar 2003 finn fram støvsugeren til ham *ler* Joda, hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå