kitekatt Skrevet 20. januar 2007 #1 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Klippet meg kort idag og trenger noe til å style det med. Jeg kan ikke fordra voks som er klissete og fett, så det er sagt Kjøpte noe gelevoks på H&M for en tid tilbake men har ikke prøvd det så mange ganger. Noen med erfaring på det? Het bare "by H&M" tror jeg. Har også forstått at man har paste/ voks i mange former, hørt at det finnes med glans også. Jeg har noe slitte og matte tupper så tror jeg skal ligge unna de som matter ned håret. Har tittet på KMS, Tigi og Wella High Hair, men blir ikke klok. Legger ved bilde av håret mitt. Det faller fort sammen, så trenger noe med litt hold. det skal liksom være litt rufsete Mannen min har noe greier fra D:fi...molding creme eller noe. virker helt ok. Noen erfaringer rndt denne? Endret 20. januar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Debra Skrevet 21. januar 2007 #2 Del Skrevet 21. januar 2007 fudge har mange bra. se på lookfantastic.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. januar 2007 #3 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg bruker Redken Rough Paste og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 21. januar 2007 #4 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg bruker Redken Rough Paste og er kjempefornøyd! ← Den lukter så sterkt at jeg ga den til kjæresten i stedet. Men jeg har ømfindtlig nese. D:fi har også en OK paste, med litt mindre gjennomtrengende lukt. Den heter rett d:struct molding creme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. januar 2007 #5 Del Skrevet 21. januar 2007 Den fra D:Fi er OK, både i kort og litt lenger hår. Min kjære bruker den og jeg låner den innimellom. Ga en boks til lillesøster som hadde omtrent like langt hår som det du har nå, og hun var veldig fornøyd. Jeg bruker nå en voksspray fra Aveda. Vet at Redken også har en som min frisør liker veldig godt. Fordelen med spray er at den fordeles lettere, du får samme effekt på håret, og ikke så mye kliss på henda. Win-win, med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 21. januar 2007 Den fra D:Fi er OK, både i kort og litt lenger hår. Min kjære bruker den og jeg låner den innimellom. Ga en boks til lillesøster som hadde omtrent like langt hår som det du har nå, og hun var veldig fornøyd. Jeg bruker nå en voksspray fra Aveda. Vet at Redken også har en som min frisør liker veldig godt. Fordelen med spray er at den fordeles lettere, du får samme effekt på håret, og ikke så mye kliss på henda. Win-win, med andre ord. ← Ja det er den mannen min bruker. Får teste ut den ordentlig jeg, kanskje vi kan bruke samme. Voksspray har jeg så dårlig erfaring med. De tetter seg alltid så jeg ikke får noe uta v flaska. Hadde en god fra KMS før, og den ble tett etter en uke. Kokende vann eller noe hjalp ikke:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 21. januar 2007 #7 Del Skrevet 21. januar 2007 Ah, skulle til å foreslå at du vasket tuten, men det har du jo prøvd. Den frisøren jeg kjøpte den av, foreslo å vaske den med noen dagers mellomrom, ikke når den har tettet seg igjen helt. Synes frisyren din ser veldig bra ut, foresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. januar 2007 #8 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har sprayvoksen fra KMS, er på andre flaska nå og den tetter seg ikke :klø: hender jeg må tørke av eller skylle tuten litt, men den blir aldri helt tett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 21. januar 2007 #9 Del Skrevet 21. januar 2007 Kms Hairplay og Renati Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har sprayvoksen fra KMS, er på andre flaska nå og den tetter seg ikke :klø: hender jeg må tørke av eller skylle tuten litt, men den blir aldri helt tett. ← jeg brukte den ganske sjelden...kanskje derfor den tettet seg...kanskje jeg skal gi den en sjangs til for den var ganske god.... Endret 21. januar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. januar 2007 #11 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er den du linker til ja, KMS har byttet design på alle produktene sine. Jeg synes den lukter godt, men ikke kokos. Aner ikke hvordan jeg skal beskrive lukta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg ser etter å ha stelt håret idag at det fortsatt er noe slitt. finnes det paste med glans i??? Har inntrykk av at de fleste matter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. januar 2007 #13 Del Skrevet 21. januar 2007 KMS sin paste er den beste jeg har vært borti. Opplevde aldri at flaska tettet seg og jeg har brukt en del flasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #14 Del Skrevet 21. januar 2007 KMS sin paste er den beste jeg har vært borti. Opplevde aldri at flaska tettet seg og jeg har brukt en del flasker ← Har den glans? Mener du den jeg linket til over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*MEDUSA* Skrevet 21. januar 2007 #15 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) jeg brukte den ganske sjelden...kanskje derfor den tettet seg...kanskje jeg skal giu den en sjangs til for den var ganske god.... Hmm....den jeg hadde var helt grønn...finner den ikke på nett. Var det ...... som var helt grønn før og het spray wax eller noe? Luktet kokos? ← Skulle bestille av den linken du la ut, da fikk jeg opp alle dine opplysninger og adresse.. Kansje slette den og legge inn en ny når du ikke er logget inn der ellers kan du få mye fint i posten Endret 21. januar 2007 av *MEDUSA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GoldenGlow Skrevet 21. januar 2007 #16 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Tigi Catwalk Catfight er også veldig god kom jeg på. Og fint design også. Men har bare brukt den til langt hår jeg altså.. Men den skal være like fin til kort! (sikkert enda bedre) Endret 21. januar 2007 av GoldenGlow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 21. januar 2007 #17 Del Skrevet 21. januar 2007 Glemte forresten å si: Jeg har selv ganske kort hår (med hele lengder), og bruker L'Oreal Tecni Art Playball Density Material. Det er en "tørr" paste som ikke er fettete og ekkel, og som gir ganske bra hold. Jeg kommer nok til å kjøpe den om igjen hvis det skulle bli nødvendig (VELDIG drøy i bruk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #18 Del Skrevet 21. januar 2007 Skulle bestille av den linken du la ut, da fikk jeg opp alle dine opplysninger og adresse.. Kansje slette den og legge inn en ny når du ikke er logget inn der ellers kan du få mye fint i posten ← oida!!! takk for at du sa fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 21. januar 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Noen som har prøvd KMS CALIFORNIA HAIRPLAY HYPER PASTE? eller WELLA HIGH HAIR PEPPERMINT PEP? De skal vist ha glans også. trenger nok det pga matte tupper fortsatt. Endret 21. januar 2007 av kitekatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkelsbær Skrevet 21. januar 2007 #20 Del Skrevet 21. januar 2007 ^navnet ditt og adressen din er tilgjengelig i linkene over også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå