Gå til innhold

Pinlig...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, det har seg altså sånn at jeg har fått et digert sugemerke på halsen, og det er IKKE så stas når en ikke er 15, men 30. Er ikke noe jeg kommer til å skryte av på jobben, liksom. Hvor lang tid tar det før sånt går bort? Går det an å bli kvitt det på noe vis? Eller må jeg gå på trening med høyhalsa genser på mandag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok tatt brunkremen litt lenger ned og etterpå noe solpudder ol.

No offence men sugemerker er noe av det styggeste jeg ser, spesielt på voksne mennesker...

Skrevet
No offence men sugemerker er noe av det styggeste jeg ser, spesielt på voksne mennesker...

det er stygt uansett alder

• Liker 1
Skrevet
det er stygt uansett alder

hehe ja det er helt grusomt. Det er slik at jeg må studere fordi jeg synes det er så ekkelt. Klarer liksom ikke la være å se. Stygt på fjortisser og, men med de tenker jeg at de vet ikke bedre enn å tro det er kult, men voksne :fy_fy:

Nå høres jeg bitchy ut... :sjenert:

Skrevet

:ler: Jeg hadde ikke blitt spesielt blid av det der.

Du kan kjøpe en reseptfri salve som demper blåmerker, men den fungerer best hvis den påføres med en gang.. Til mandag så er har den sikkert dempet seg litt.

Høyhalset genser og concealer er nok det beste.

Skrevet

Hehe, ja det var jo ikke akkurat noe jeg gikk hen og skaffet meg fordi det er så fint. Men oppmerksomheten min var ikke rettet mot det rent kosmetiske akkurat da...

Skrevet

Rare mennesker...

Sugemerker er jo bare resultatet av litt kos, og noen har tynnere hud enn andre, og kan lett få sugemerker av så å si ingenting.

Hvorfor gidder utenforstående å bry seg? :overrasket:

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er jo årstid for høyhalsede gensre, så den fikser du fint ;)

Skrevet
Det er jo årstid for høyhalsede gensre, så den fikser du fint ;)

På trening også?

Skrevet

Hadde nok pøst på med litt ekstra concealer ja..

Tror ikke du skal bekymre deg så mye på treninga. Der er de fleste mest opptatt av seg selv ;)

Skrevet

Concealer funka fint, det, gjemte meg bakerst i salen og venta med å sette opp håret til treninga begynte.

Jeg er vanligvis ikke særlig begeistra for at det er vinter, men denne uka passer det meg ypperlig med høyhals-vær...

Gjest Gjest 1
Skrevet
Ja, det har seg altså sånn at jeg har fått et digert sugemerke på halsen, og det er IKKE så stas når en ikke er 15, men 30. Er ikke noe jeg kommer til å skryte av på jobben, liksom. Hvor lang tid tar det før sånt går bort? Går det an å bli kvitt det på noe vis? Eller må jeg gå på trening med høyhalsa genser på mandag?

Det er vel ikke farlig...har en ikke lov til å kysse og kline rundt selv om en er over tretti? 30-åringer må også få lov til å kline på t-banen, på kino og møte opp på jobb med kyssemerker. Det skulle bare mangle!

• 4 år senere...
Gjest Fredrik
Skrevet

eh... jeg har fått ett sugemerke over natten og har ikke peiling på hvordan jeg har fått det. men jeg lurer på om det er noen kjapp måte å bli kvitt det. ikke sminke eller noe krem pga. jeg er 14 og bor hos foreldrene mine pluss jeg er en gutt. foresten jeg har gym på tirsdag og til helst ikke vise alle det stygge merke. jeg er ikke akkurat den mest kjente blant de "populære" i klassen så de vil nok lure på hvordan jeg fikk det. men jeg vet det ikke selv og nei jeg har ikke hatt jente besøk i helga!

Skrevet

Tar det seg bedre ut på oss da? Vi kan ikke akkurat bruke sånn konsiler..

Gjest badeand1
Skrevet

Rare mennesker...

Sugemerker er jo bare resultatet av litt kos, og noen har tynnere hud enn andre, og kan lett få sugemerker av så å si ingenting.

Hvorfor gidder utenforstående å bry seg? :overrasket:

Man kan ha en mening om en ting uten å direkte bry seg. :)

Gjest Fredrik
Skrevet

Jeg har heller ikke sagt at det ser bedre ut på dere og jeg har heller ikke sagt at dere kan bruke konsiler eller hva det nå heter. Men eksem min sa at det går an å ta tannkrem på det så ta f.eks skjerf over det på natten. Det skal visst være ett gammelt kjerring triks

Gjest badeand1
Skrevet

Tar det seg bedre ut på oss da? Vi kan ikke akkurat bruke sånn konsiler..

Hvorfor kan dere ikke det?

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke det?

Har ikke lyst! :)

En annen ting er at det ikke bryr meg. Folk får bare lure. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...