Gå til innhold

Klumpen og meg


Funshine

Anbefalte innlegg

Hei hei :vinke:

Her er jeg, etter et lengre opp hold på BIM, orker ikke mere fri flyt forum, så nå flytter nå tilbake hit hvor moderatorne holder oss litt i øra :klappe:

Jeg er gravid med mitt første barn, å har termin 15. april.. så da er jeg i uke 28.

Men, nå skal jeg spise litt frokost, gleder meg masse til å bli kjent med dere :hoppe:

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Cr@sh og Blueberry. :blomst:

Er en del liv på BIM, men er så lei dramet, at alt er lov, at man er nødt til å komme med døds trusler for å bli kasta ut, og selv da under tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morra skal vi på ferdigbefaring, blir morsomt å se leiligheten.

Får håpe fargen vi har plukket ut er like pen på veggen som prøven var.

Skal bli så utorlig digg å flytte inn i vår første leilighet.

Håper de kan levere møblene vi har bestilt 1. feb. *krysser fingra* får høre med dem når vi stikker innom å kjøper lyskrona på torsdag.

Vi har kjøpt så å si alt nytt, for vi fant ut at vi kom sikkert ikke til å få spart opp til det senere, om vi ikke gjore det nå. (da ville vi sikkert heller ha reist på ferie for pengene)

Sofaen kommer nok ikke først i mars da, for det var lang leveringstid på den, men får låne noen saccosekker av mamma så lenge, gidder ikke bære opp sofaen, bare for å bære den ned igjen etter 1mnd.

Her er det vi har bestilt:

* Sleep pocket kontinental

* malta spisegruppe

* stue bord

Sofaen har dem ikke bilde av.

Okey så, har jo ikke kjøpt alt nytt da, men en del.

I går var vi på barnashus å kjøpte bilstol og lekegrind. Eller lekegrinna fikk vi av mamma og pappa.

Var rimelig mye kaos der, greit nok det siden det var mye folk, men køen hadde ikke vært så lang om de bak disken hadde jobbet litt mere effektift, virkert som hun ene dama hadde "gå sakte aksjon", ikke at jeg mener at folk skal stresse, men finnes jo en mellom ting mellom ;)

Er ikke så ekstremt mye som gjenstår å handle inn nå.

* madrass

* overmadrass

* stellebord (får av svigers)

* regntrekk ol til vogna

* stelleveske

* div stelleprodukter

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så å si ikke trent siden jeg ble gravid, i begynnelsen var det fordi jeg var så utorlig sliten og trøtt, å så fikk jeg tidlig bekkenløsning. Å da burde jeg jo ha trent, meeeeeeeeeeeeeen da hadde jeg jo ikke trent på 3 mnd`r så var ikke lett å få snudd på det da. Hele tiden så ble det utsatt til i morra, å her sitter jeg 6 mnd`r på vei.

Kostholdet har heller ikke vært noe å skryte av etter jeg ble gravid, har utorlig dårligsamvittighet ovenfor den lille at jeg propper i meg så mye sukker, for jeg vet jeg ikke burde.

Jeg spiser sundt utenom, tar tran, havregrynsgrøt til frokost, variert koshold med grønnsaker til middagen. Men hva hjelper det, når jeg også får i meg så mye sukker.

Men jeg kjeder meg så ekstremt mye når jeg går hjemme, så blir somregel iskrem til lunsj, eller noe i den duren.

Nå har jeg kastet resten av pepperkakene som ble igjen etter julen, så da kan jeg i alle fall ikke mumle dem til kvelds lenger.

Uff tenker helt feil, når jeg dytter det i meg, tenker liksom at det gjør ikke noe at jeg legger på meg, for det er jo normalt...er jo gravid.......tanken om at det ikke er noe særlig for den lille og at det er vanskelig å ta det av igjen er langt langt borte da.... de kommer først etterpå.... eller de er jo der hele tiden, men da er det ikke så farlig, skal jo ikke spise så mye is/kaker/eller hva det måtte være.

Men i morra... da skal alt bli bedre, fra da av skal jeg gå 20 min 3 ganger i uken og kunn spise snop i helgen... jupp fra i morra......

(skal prøve å sette meg ned her å skrive litt når sukkersuget blir for ille, kanskje det kan hjelpe litt)

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en del å sette figeren på ved leiligheten i dag, håper de har fått fiksa det til vi skal flytte inn neste uke.

Blir litt oppgitt jeg assa, for de folka må da se det mens de holder på at/når de er ferdige, nei det her ble ikke pent. Var skruer på rekverket i trappa som var festa altfor hardt så skruene gikk langt innitreverket å det flisa seg rundt, kjøkkeninnredninga var slurvete sattopp, masse bobler på veggene på badnet.... for alt jeg vet så kan det jo hende at boblene først kommer til syne etterpå da.

+ litt forskjelig annet.

Nå er leiligheten ferdig over en mnd før tiden da, så sier seg selv at her har det gått fort.

Men skal bli lekkert å flytte inn i leiligheten.

Ellers har jeg faktisk trent litt i dag :klappe:, har også greid å holde meg unna sukker.... så langt i dag.

Ha en fin kveld =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ny leilighet... får håpe de ordner opp det som måtte gjøres noe med raskt da...

:klem:

Jupp, satser på at de skal ha det klart til onsdagen, vi får se.

Tror kanskje dem har malt leiligheten i feil farge :frustrert:, mener at den er litt for "blank hvit", skal ta med prøven når vi skal hente nøkelen på onsdag.

Ikke at jeg gidder at de skal male om da, men greit å si i fra liksom da, så kanskje de er litt mer oppmerksomme neste gang :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Anerikke

I dag har vi vært å kjøpt oss mikrobølgeovn, kjekt å ha.

Vi har vært å tittet på fliser til å ha på kjøkkenet, men har ikke helt greid å bestemme oss ennå, så må nok innom i alle fall en flisebutikk til.

Klumpen vekket meg kl 4 i dag tidlig, sparket og slo som besatt, hadde hatt marrerit da, så kanskje h*n reagerte på det?!?! Var jo rimelig svett da, så kan jo ha vært varmen h*n klaga på :icon_question:

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GOD MORGEN :hoppe:

I dag er det ikke mindre enn 3minus ute, men brr, fremdeles for kaldt til at jeg har lyst til å gå ut på tur... men må vel ta meg en liten tur ut.

Men nå sto den fantastiske mannen min :kys_2: opp, så får gå å tilbringe morningen sammens med han.

Ha en flott dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh :frustrert:

Noen ganger så sier mamma virkelig aboslutt det motsatte av hva jeg trenger å høre når jeg blir iritert/sint på hafslund.

Kan hun ikke bare være enig med meg i at de er teite, blir jo bare mere iritert av å høre at ja det er litt dyrt, men sånn er det bare, alle andre har det også sånn.

Bla bla bla

Greit at det er helt sant, men uansett, kan hun ikke si hva jeg ønsker å høre, i stede for å mot si meg?

:ler:

Jaja, men uansett, skal man prøve å få noen til ikke å irritere seg over regninger, så hjelper det i alle fall ikke å støtte selskapet som har sendt ut regningen... jeg blir i alle fall ikke noe mindre frustert av det, syns ting bare suger enda mer da.

(mamma var her når strøm regningen kom....)

Det hjalp heller ikke at det første hun sier når hun kommer er at hun kan ikke fordra det nye jente navne vi har tenkt på hvis det blir ei jente.

Greit nok at det ikke falt i smak hos henne, men trenger liksom ikke å dra det ut i det uenlige hvor forferdelig det navnet er.

Så nå skal vi holde navn forslagene til oss selv til barnet er født, å så får de si/syns hva de vil.

Navnet er litt uvanelig, men jeg syns det er utorlig vakkert.

blah, mammas meninger og mine hormoner passer ikke sammens

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man får lastet ned Pinky and the Brain "episoder" på nette, de må jo finnes et sted.

Akurat nå så hører jeg på Bill Engvall - Here' Your Sign.

Personlig syns jeg han er helt genial og sinnsykt morsom

Har nå bestilt meg Fit Mama, er litt spent på den altså :briller2:, også bestilte vi

natta :sove:

Endret av Funshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var å fikk nøkkelen til leiligheten i dag, var fremdeles en del mangler, men han lovet at de fleste av dem skulle fikses i løpet av dagen.

Eneste som virkelig irriterer meg, er at brannalarmen ikke er oppe, å vi får ikke sove i leiligheten før den er på plass. :sur:

Men han som gikk ruden med meg, sa at hvis brannalarmen ikke var på plass når vi var ferdig innflyttet så kunne vi bare kjøpe en brannalarm å sende regningen til dem. :smile: Så da er det jo greit alikevell, selvom rett skal være rett, å alarmen skal jo være linket slik at hvis det brenner hos de under, så piper det hos oss også.... og omvendt

Vi skal putte inn litt små ting der i kveld, å i morra så starter vi for rammealvor med innflyttinga, så jeg kommer sikkert ikke til å tilbringe så mye tid her de neste dagene.

Ha en flott dag =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...