Gå til innhold

Flørting på jobb

Anbefalte innlegg

Gjest sommerfuglerimagen
Skrevet

Leste i en avis at noen bedrifter sendte sine ansatte på flørtekurs..

Hva synes dere om det? Jeg tror egentlig det kan være lurt. Tror jeg flørter en del uten å ha vært på kurs... :wink:

Det kribler det litt i magen min etter en fest med kollegaer.., gjorde ingenting galt, men samtidig er jeg litt halvflau...

Liker en person utrolig godt, og følte vel at han gjengjeldte en del.Vi danset 3-4 ganger,snakket godt sammen og han "leke-kitlet" meg under føttene..hi hi,det er jo et sikkert tegn da :lol:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET klarer jeg da helt fint selv :D

flørtekurs :o nå har jeg hørt det og..herregud :ler:

aldri hørt om det jeg..

Skrevet

Hehe ikke jeg heller :) men det hørtes moro ut da. Men tror ikke jeg har noe utbytte av det i jobbsammenheng hvertfall. Jobber på sykehjem og der er det bare gamle mennesker og bare kvinner. Kjedelig da, men, men. Savner å jobbe med menn jeg. De er så moro å tulle med og være sammen med. Er jo litt guttegal da.. :)

Skrevet

Uskyldig og leken flørt med kollegaer er gøy!

Gjør omgangstonen og stemningen lettere.......... 8)

Vi må gjøre jobben vår - og den skal vi gjøre ordentlig.

Men å krydre hverdagen med litt gøy - det gjør det lettere å gjøre jobben ordentlig det.........

....og det mener jeg. :briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjør omgangstonen og stemningen lettere.......... 8)

Vi må gjøre jobben vår - og den skal vi gjøre ordentlig.

Men å krydre hverdagen med litt gøy - det gjør det lettere å gjøre jobben ordentlig det.........

....og det mener jeg. :briller:

Så lenge det er kvinner som flørter er der OK, men hvis en mann bare ser litt på ei dame er det seksuell trakasering!! :evil:

Skrevet

:) Seksuell trakkasering for å ha sett på en dame, du. Tøysekoppen.

Går det forresten an å lære seg å flørte, da? blir ikke det liiitt kunstig? Flørt, for meg, er en umerkelig liten vib, en gøyal tone, et oppriktig smil, en god mavelatter, et glimt i et øye. Fotmassasje og sånt noe er totalt uaktuelt. Kjempeuaktuelt, faktisk. Den eneste berøringen jeg tillater er en dult i siden, en klapp på skulderen og denslags. For min del så er det viktig å holde en avstand, av hensyn til profesjonaliteten i det vi driver på med.

Flørten oppleves utelukkende med andre mennesker som jeg får et øyeblikks kjemi med. På jobben er det ikke noe mål og mening i det å flørte bevisst over tid for å kjenne på disse sitrende, gøyale stemningene. Da dreier det seg vel mer om en seksuell tiltrekning. Men kjemien, derimot, er viktig. Går det an å kurses for å få til kjemi mellom mennesker, da? Nei, tror ikke det. Kommer ikke til å melde meg på :blunke:

NB! Flørt, slik jeg opplever det i jobbsammenheng, foregår vel så gjerne mellom kvinnelige kollegaer. En slags ubevisst mekanisme som gir arbeidsdagene litt fres.

Maiken

Skrevet
Leste i en avis at noen bedrifter sendte sine ansatte på flørtekurs..

Flørtekurs?!?! Å herregud sier nå bare jeg. Synest det er så mye teite kurs ute og går. Flørtekurs er nå blandt det dummeste av de alle. Smilekurs er og`den typekurs som jeg synest er helt idiotisk. Men selfølgelig, om kurset arrangeres med ironi, at det ligger i kortene at dette er egentlig en "unnskyldning" for å ha fest og morro så er det noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...