Gjest Dareen Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 (endret) Slettet Endret 1. februar 2007 av Dareen
~Mrs.Valentine~ Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Kjenner til typen. Skjønner at det er frustrerende, men det blir litt dumt å bare irritere seg uten å gjøre noe, tenker jeg. MEN hva skal man gjøre; dèt er spørsmålet. Hvis du har flere i gruppen din "bak deg" ville jeg tatt det opp med henne på en ryddig og fin måte. Det er selvfølgelig ikke noe artig for henne å bli kritisert for hvordan hun opptrer(det er ikke sikkert hun har tenkt noe over det, eller ønske å være "ovenpå/leder). Hvis dette er en oppgave dere skal jobbe sammen på og har betydning for deres karakterer så er det jo lurt at man er enige om hvordan ting skal gjøres osv. På en arbeidsplass er det jo også slik, det finnes alltid folk som henne, men da ville jeg tatt det opp hvis det plaget meg veldig. Ikke på død å liv si at hun må forbedre seg og kritisere henne veldig, men "Jeg/vi synes kanskje du tar litt vel styring", eller "Jeg/vi føler ikke vi kommer så godt til, er det mulig at vi heller kan...". Ikke sant? Det er jo viktig for det videre samarbeidet at det ikke går helt skeis.
Amanlis Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er enig med ~Mrs.Valentine~. Jeg regner med dere har en veileder i forbindelse med oppgaveskrivingen. Min erfaring er at veilederne ser den/de som dominerer i ei gruppe. Hvis h*n ikke ser det/sier noe kan dere ta det opp med h*n.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå