Gå til innhold

SATC - skoesken

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CDON.com selger den for 649 kr. Mange nettbutikker som fortsatt selger den til rundt 900 kr.

Skrevet
CDON.com selger den for 649 kr. Mange nettbutikker som fortsatt selger den til rundt 900 kr.

Takk! :)

Skrevet

Med CDON slipper du også toll og du har den i løpet av 3-5 dager.

Skrevet

Jeg så den faktisk på Platekompaniet i dag for 499 kr. Det var i butikken på Oslo City, på nettsiden koster den 549 så jeg nå.

Skrevet

Gav den til niesen min til jul, hun ble overlykkelig :-) hun skrek faktisk, det var gøy!!

Skrevet
Jeg så den faktisk på Platekompaniet i dag for 499 kr. Det var i butikken på Oslo City, på nettsiden koster den 549 så jeg nå.

Oi det var billig!

Skrevet

Ja det er jo veldig billig, men kjøpte jeg den :klaske:

Skrevet

Jeg kjøpte den også hos Platekompaniet til 499,- og har sett en episode nå og da i tre uker. Storkoser meg :)

Skrevet

er mulig jeg er helt på jordet,men hva er SATC?

Gjest *Fiona*
Skrevet (endret)

Er det denne å cdon det er snakk om? MiniShoebox

Husker ikke antall sesonger eller hvor mange det er til sammen, stemmer det at dette er alle som er vist? 18 dvd'er og 6 sesonger, står det.

Edit: ser at lenken ikke viser det jeg fant frem, men det står obviously under TV-serier...

Endret av *Fiona*
Skrevet
Er det denne å cdon det er snakk om? MiniShoebox

Husker ikke antall sesonger eller hvor mange det er til sammen, stemmer det at dette er alle som er vist? 18 dvd'er og 6 sesonger, står det.

Edit: ser at lenken ikke viser det jeg fant frem, men det står obviously under TV-serier...

Det er boksen med alle episodene ja. Kjempefin gave.

Skrevet

Kjøpte den på Platekompaniet og. Rudnt 500 kr. :)

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte den på EL-kjøp, betalte 499,- rett før jul.

Du vet jo godt hvor det ligger hen du ;)

Endret av Yamaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...