Gå til innhold

Hjelp! Mammas 50års dag..


GoldenGlow

Anbefalte innlegg

Har dere noen forslag til å gjøre en 50 års dag fin for mamman min? Vi skal ha festen i feb. men trenger jo å finne på noe gøy på selve dagen hennes også!

Har dere hatt noen som har gjort noe fint på dagen deres som dere aldri glemmer el.?

Dagen er ekstremt kort unna, og jeg er blank! :forvirret:

Alt av tips mottas med takk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hva moren din liker men vi spanderte middag til foreldrene mine på Teatercafen og biletter til Ibsen på Nasjonalteateret.

De gjorde veldig stas på henne under middagen og kvelden hadde absolutt vært velykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var en god ide! Skulle bare ønske vi bodde i Oslo.... :) men kan jo finne på noe alla noe sånt her også.

Tenk litt og vi fant ut at vi kunne dra til henne tidlig med frokost på morgenen, deretter ta henne med ut for å spise på restaurant på kvelden, for deretter å ta henne med til leiligheten vår, der alle i familien er samlet for en liten "suprise". Høres dette ok ut...?

Men ønsker meg fortsatt tips til koselige ting underveis.. :)

Likte veldig godt forslaget til JallaJalla også.. hmm.... what to do, what to do... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hva med å overraske henne med frokost som du sier og evt kjøre henne til en spabehandling / hudpleie / aromaterapi el ?

Vet ikke vha moren din liker av fritidsaktiviteter og hvordan hun er som type men å ovverraske og gjøre folk glade må være det beste jeg vet i verden !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenk på det, men hun skal jobbe ser du... :sur: Men hun ønsket å jobbe selv, for alle gjør så stas på henne da skjønner du :) Så ikke noe særlig å be henne fri heller. Men får ikke da gjort noe på dagen med henne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...