Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg ønsker å teste meg for kjønnssykdommer og har ikke noe ønske om å gå til min fastlege. Det er vel ganske dyrt å gå til gynokolg uten henvisning? Da er kanskje Olafiaklinikken et billigere alternativ? Er det bare ungdommer som går der eller folk i alle aldre? Jeg har hatt sex uten beskyttelse så jeg føler virkelig behov for en test. Har ikke merket noen symptomer på noe som helst, men jeg er nok litt uttrygg. Jada, jeg vet at det var idioti av meg, men gjort er gjort. En erfaring rikere.
Gjest Elfrida Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Nå er det lenge siden jeg var på Olafia, men jeg mener å huske at klientellet der var ganske variert, i hvert fall ikke bare unge folk. Olafia er billig. Og folk kommer dit også for vaksinasjoner når de skal ut og reise blant annet, det er ikke bare folk som tror de har kjønnssykdommer der.
Tekla Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 På Olafiaklinikken må du belage deg på et par timers venting, der er det mye unge folk, ja men også andre aldersgrupper.
Gjest Tittitt Skrevet 21. januar 2007 #4 Skrevet 21. januar 2007 Jeg hadde valgt gynokolog pga den lange ventetiden jeg hører det er på Olafia.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå