Gå til innhold

Bare sexprat....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hmmm - har jeg vært ute av "gamet" for lenge...

Fikk nemlig en telefon fra en jeg nylig har møtt og jeg ble nesten sjokkert over hvor "sexfiksert" han virket....snakket jo nesten ikke om noe annet..

Fikk nesten på følelsen at han var en dreven sex-telefon ringer...Han snakket om andre ting også, men...Han er en veldig pen mann, kanskje for pen...Han virket ganske alright da vi møttes, selv om han også da var opptatt av puppene mine...

Jeg vet bare ikke hva jeg skal tro... :roll::roll:

Kunne kanskje bare prøve å bli bedre kjent med han, uten å involvere meg så følelsesmessig.. .Men jeg vet ærlig talt ikke om jeg takler det....Kanskje er det bare jeg som er litt "sær"...

Hva sier dere andre om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..og ikke se tilbake! Nei, orker rett og slett ikke så til de grader sex/kropps-fikserte gutter! Sånn når man bare er ute for å flørte og "ikke-noe-attåt" - da kan det være greit med den type oppmerksomhet! Men en mann som jeg merket var slik ville ikke vært noe potensiell kjæreste for meg i hvert fall! Men men, smaken er som baken!

...og så kan man jo begynne å lure på om han bare vil ha deg til sengs? Kan det være tror du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh..nå har jeg vært godt etablert i over et år jeg da men.

Men før det når jeg møtte noen som hentydet til sex eller var generelt overivrig skygga jeg temmelig fort banen..det blir for intenst for min del.

Moroa borte da jo !;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes du skal ta sjansen jeg.

Føler du deg seksuellt tiltrukket av mannen og han av deg, ser jeg ingenting som kan stå i veien for at dere kan ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg synes det er ganske uhøflig å "snakke gris" med en person du nettopp har møtt - om du ikke forstår at denne personen er på samme nett - noe du tydeligvis aldeles ikke er!

Jeg hadde ikke brukt tiden min på å snakke om noe jeg ikke ønsket å snakke om. Alt til sin tid.

At han er en pen mann er ingen unnskyldning - det finnes mange av dem. Som også har en viss dannelse...

Han virket ganske alright da vi møttes, selv om han også da var opptatt av puppene mine...

Vel, det er forskjell på å bli betatt og å stirre.

En ny bekjent (...) av meg lekte også med øynene - helt andre steder enn der man burde se når man snakker med folk, nemlig i øynene - men tok seg selv i det, lo litt og unnskyldte seg selv.

Helt i orden, det var bare søtt, på hans vis... Men denne fyren du har møtt virker bare ganske barnslig?

Han har kanskje et helt annet syn på dere to enn det du har?

På meg virker det som om han vil ha sex med deg, og that's it.

Du kan jo bare spørre ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suge te meg litt sjekketriks her eg.. her e det jo åpent om pupper og sånn som eg vise absolut respekt for når eg e på deiteren....

e eg blitt så gamale ?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...