Gå til innhold

Gode tips til sommerferie?


momo

Anbefalte innlegg

Vi aner ikke hva vi skal gjøre til sommeren.

Vi har da 2 barn, den ene på 6 år og den andre på 2-3 måneder.

Vi må ta ferien i skoleferien.

Hvert år har vi reist til forskjellige steder i syden, så det er vel den eneste ferie formen vi er vant til. Men i år skal vi ikke gjøre det da babyen er så liten og det er så varmt i syden i skoleferien.

Men vi skal til syden til vinteren, så derfor bør ikke sommerferien være så dyr.

Tar imot alt av tips og ideer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tips!

Tenkte og så litt på danmark, men vi har nok ingen å reise med denne sommeren her, da det er flere som venter barn i skoleferien av våres venner.

Tar gjerne imot flere tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvilken type ferie dere har lyst på da. Hvis dere ønsker strand ferie, foreslår jeg Polen eller et av de andre baltiske statene. Selv har vi leid feriehus i Polen i sommer, og gleder oss til å besøke de fantastiske strendene der.

Her er et bilde fra blueflag stranden i Swinoujscie http://www.blueflag.org/images/beachimages...oujscie%203.JPG

Selv kunne jeg tenke meg en rundtur i England eller Irland, mye å se og ikke for varmt om sommeren. Litt dyrere enn å reise til Polen.

Bildet fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Finland og Mummidalen? Kjempeartig til 6-åringen samtidig som det ikke blir for mye pes å ha med babyen. Parken er absolutt småbarnsvennlig og det er gode pakkeløsninger med ferje, hotell og ingang i parken uten at det koster skjorta.Mye godt sommervær, gode bademuligheter og hyggelig å være norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!!!

Skal se på linker.

Mumi dalen tror jeg ikke passer helt for 6 åringen, hun er nok litt stor for det nå.

Hun elsker karuseller og jo fortere jo bedre og hun elsker og bade.

Tenkte og se litt på norges ferie og.

Eneste skandinavia feien vi har vært på var 1 uke på hytte i Sälen i jula. Så er vel greit med en skandinavia ferie til, selv om jeg bare drømmer om syden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...