Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Vilja :-)
Skrevet

Jeg synes det blir vannvittig mye repetering av de samme reportasjene. Hvis dette kommer til å være konseptet, dvs. å sende de samme reportasjene 10 ganger etter hverandre, klarer jeg meg utmerket med nyhetsordningen som var på God Morgen Norge, samt nyhetene på kveldstid. Forøvrig synes jeg hun Mah-Ruhk (?) virker noget utstudert som nyhetsanker. Gravalvorlig og veldig "typisk" i framtoningen. Små-teit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NRK kommer etter planen med en nyhetskanal til høsten, så vi som ikke får inn TV 2's kanal kan jo glede oss til dette.

Skrevet (endret)

Er ikke så veldig imponert jeg heller, særlig synes jeg det er dumt at de ikke begynner nyhetssendingene sine tidligere om morgenen. 06:30 blir ofte litt i seneste laget for meg, og de reklamerer jo faktisk med "24 timer i døgnet". Irriterer meg over stammingen til Svabø også...

Endret av Drua
Skrevet

Leste i en av avisene "flere nyhetsankere enn nyheter"

Syntes det passet godt :ler:

Vel, i dag har nok nyhetskanalen hatt en fin dag, både Valla-unnskyldning og Nokas-dom på en gang :sjarmor:

Skrevet
jeg har bare sett en halvtime eller noe, og syns fremdeles at det skjer for lite i Norge til at vi trenger denne typen kanal.

Ja, for det er jo kun norske nyheter som er av interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...