Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ikke?

Jeg har den iallefall ikke på kabel'n.

Ikke jeg heller...

Gjest Bellatrix
Skrevet

Det har vi. Vi har ikke betalt noe ekstra for å få den.

Gjest Bellatrix
Skrevet
-ergo er det betal tv

Ok. Da er det bare jeg som ikke følger med. Tror ikke vi har betalt noe ekstra for den utover den kanalpakken vi allerede har.

Gjest Bellatrix
Skrevet
jeg finner den ikke, vi har Get

Dere skal ha den hvis du har familiepakken.

Hos Get vil TV 2 Nyhetskanalen ligge i den digitale familiepakken. Get kundeservice svarer du på telefon: 02123
Skrevet

-og det har vi ikke, ergo får vi den ikke hvis vi ikke betaler, ergo er det betalt-tv ;)

Gjest Bellatrix
Skrevet
-og det har vi ikke, ergo får vi den ikke hvis vi ikke betaler, ergo er det betalt-tv ;)

Ok. Som sagt så har ikke vi betalt noe ekstra for å få den, men jeg har jo skjønt at ikke alle har den.

Skrevet

-ikke at det er noe tap, da, jeg leser alltid nyheter på nett, men jeg hadde ikke hørt noe om at det var betal-tv, så derfor var det greit å finne det ut. Takk for hjelpen :)

Gjest Bellatrix
Skrevet
-ikke at det er noe tap, da, jeg leser alltid nyheter på nett, men jeg hadde ikke hørt noe om at det var betal-tv, så derfor var det greit å finne det ut. Takk for hjelpen :)

Bare hyggelig, selv om jeg informerte deg feil først.

Skrevet

Det ante meg også etter at jeg hadde søkt og ikke funnet. Men, jeg klarer meg nok fint uten.....

Skrevet
Det har vi. Vi har ikke betalt noe ekstra for å få den.

Ikke vi heller

Gjest Silmarill
Skrevet

Jeg ble kjempeskuffet ovar at jeg ikke fikk den inn! Trodde dette var samme opplegget som Zebra jeg! Dette sa dem ingenting om da de reklamerte for kanalen!

Har søkt og søkt men får den ikke inn!

Dere som har den, hva syns dere?

Skrevet

Av det lille jeg har sett så synes jeg ikke den var så mye å skryte av.

Samboeren svitchet over til Nyhetskanalen etter midnatt en kveld, og da sendte de Sky News... :forvirret:

Skrevet

jeg har bare sett en halvtime eller noe, og syns fremdeles at det skjer for lite i Norge til at vi trenger denne typen kanal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...