Gå til innhold

KJØKKENINNREDNING


Gjest sola

Anbefalte innlegg

skal kjøpe ny kjøkkeninnredning vi og trenger noen gode tips...

det er egentlig ganske lite kjøkken i det huset vi har kjøpt og den kjøkkeninnredningen som står der er direkte stygg!!!!!! så ut skal den :)

noen som vet om hvor dem har noenlunde billige kjøkkeninnredninger?

hvilket materiell er mest holdbart og holder seg pent lenge ? ( fufu, eik ???)

skal ha innredning på begge sider av rommet og mye skap :wink: noen som veit sånn ca hva man må ut med som er sånn ganske normalt??

sola :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKEA!!!

Jeg har hatt 3-4 innredninger derfra og er kjempefornøyd med kvaliteten.

Jeg ville valgt en lys (bøk eller hvitt) innredning med masse vitrineskap.

Gå inn på www.ikea.no. Der er det et lite program hvor du selv kan tegne opp kjøkkenet og se det fra flere vinkler.

Du kan også regne ut prisen på siden, men du sparer garantert mye på å velge IKEA fremfor Norema o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikea er vel ikke så verst prismessig. Kvaliteten kan jeg ikke uttale meg om, men de jeg kjenner som har kjøkken fra Ikea er godt fornøyd.

Når det gjelder heltre så er eik det desidert hardeste materialet.

Furu er til sammenligning et av de mykeste treslagene og tåler atskillig mindre før det blir merker og hakk i treverket.

Det finnes flere ulike typer innredning i materialer som ikke er heltre. Disse er ofte både slitesterke og billigere enn heltre innredning.

Det er nesten umulig å si hva dette kan koste, men jeg vil råde deg til å bruke tid på selve planleggingen. Få flere leverandører til å tegne opp forslag slik at du har et sammenligningsgrunnlag, både mht. pris og løsning.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OBS Bygg og bo, maxbo osv har en del rimelige løsninger.

Kjøper du en eikeinnredning har du noe som holder lenge, men er vel kansje ikke den mest populære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...