Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. januar 2007 #1 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har fått utslett i ansiktet. Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg har fått det. I det ene øyeblikket var jeg på badet og pusset tennene og da jeg var kommet ut i gangen for å børste håret foran speilet der, så hadde jeg begynt å bli skikkelig rød og glovarm. Og nå utover kvelden har det bare blitt verre og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Jeg fikk akkurat det samme dagen før nyttårsaften, men da hadde jeg ikke gjort noe spesielt og jeg kan ikke se noen sammenheng. Min kjære mener det er natusan ansiktskrem jeg tok på meg rett før, men jeg tviler på det siden jeg har brukt den regelmessig den siste tiden og jeg har ikke fått noe utslett da, men den har svidd litt. Så jeg bare lurer på om noen vet om det går an å gjøre noe i det hele tatt? Eller må jeg bare vente til det går over? Jeg føler meg som den freaken!
Devana Skrevet 18. januar 2007 #2 Skrevet 18. januar 2007 Jeg har desverre ingen konkrete tips, men har du prøvd å skylle med kaldt vann?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 18. januar 2007 #3 Skrevet 18. januar 2007 Hej! Vanskelig å si hva det kan väre, men jeg fikk sånn engang under en periode med veldig mye stress. Noen hodepinetabl kan kroppen også reagere sånn på, sitrusfrukter... Smörj med aloe vera, hvis du har det, det er veldig bra!
Gjest Miss_alexandria Skrevet 18. januar 2007 #4 Skrevet 18. januar 2007 Takker for svar Utslettet har heldigvis gått vekk nå og jeg er nå ganske sikker på at jeg vet hva det var
Gjest Frrresj Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hva tror du det kom av da? Jeg har også selv vært litt plaget med slikt....men jeg vet ikke hva det kommer av....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå