Debra Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Jeg skal til riga neste uke. fra onsdag til fredag. fant noen llige norwegian flybilletter. men vet ikke hvilket hotell jeg skal velge. vi er 3 voksne jenter. vil ha et helt passe hotell standard. det viktigste er at det ligger i sentrum. vi drar dit fro å shoppe:) og ikke så langt fra flyplassen. noen å anbefale. står så lite på nettet om hvor hotellene i riga ligger.
Gjest Aloha Skrevet 17. januar 2007 #2 Skrevet 17. januar 2007 Hotel Albert er veldig trivelig!! Det ligger sentralt, dvs ikke midt i selveste sentrum, men alt er i kort gangavstand. Jeg bodde der og shoppet mye. Fresht og moderne hotell til en grei pris.
Debra Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. januar 2007 fant det. de hadde ikke plass til 3 voksne
Arkana Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Samboeren min var veldig fornøyd med Radisson SAS Daugava. De har dessuten en egen shuttle-buss til og fra flyplassen.
alicante Skrevet 18. januar 2007 #6 Skrevet 18. januar 2007 Hei! Hva med Hotel Enkurs? Det ligger sentralt og er ganske nyoppussa. Da jeg var der for litt over et år siden fikk vi et stort rom med sovesofa til en evt. tredjeperson. Badet var også kjempestort med bl.a boblekar og sauna. Anbefales virkelig, og da vi var der i lavsesongen fikk vi spesialpris. Sjekk www.hotelenkurs.lv Alicante
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå