Gå til innhold

forslag til et enkelt bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noen forslag? har funnet ut at det og gifte seg koster mer enn jeg trodde men alikevel gjøre dagen spesiell og uforglemmelig. håper noen kan hjelpe meg med forslag det hadde jeg satt veldig stor pris på

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs litt hva du ønsker deg, og hvor mange du vil invitere?

En enkel fest kan være alt fra en superfancy middag for dere og forlovere, en moderat fest for familien, eller en spleisefest for alle dere kjenner.

Gjest Mayamor
Skrevet

*Stor panne med betasuppe og rundstykker.

*Lag salat og la folk grille sin egen mat.

*Korgfest (alle tar med seg noe - fortrinnsvis noen som styrer hvem som tar med hva).

*Lei grendahuset og sett venner i sving (har gjort det for en god venninne og mannen hennes).

*Lån partytelt fra naboer, venner og familie - sett det opp i en stor hage.

*Få en til å være dj.

*Lei brudekjole. Evt bruk en festdrakt eller bunad du har eller låner.

*Få mor og svigermor til å ordne blomstene - om sommeren - plukk ute...

*La en venn med et godt kamera ta bilder

*La gjestenes "gave" være at de betaler egen kuvert.

*Dra på embasade i Roma/Paris/annet sammen med bestevenner som også er forlovere.

Vet ikke hva du er ute etter, så jeg bare svarte litt slik jeg har tenkt mange ganger her jeg sitter ugift... ;)

Skrevet

Vi gjør nok følgende (så får vi se hvor billig det blir til slutt)

- Tre retters lunsj på restaurant med foreldre og søsken (+ deres partnere og barn)

- Fest på kvelden med venner og søsken. Kommer ikke til å ha mat, men fri bar og god musikk. (leier lokale hvor vi kan ha med drikke selv, og så leier vi en proff bartender)

- Kjøper brudekjolen brukt på finn (tror jeg fant den jeg skal ha i dag :) )

- Brudgom leier sine klær

- brudebukett: her kommer jeg nok ha en enkel bukett av roser, dvs ikke noe dyrt og tidkrevende.

- Hår: får frisøren til å føne det pent.

Tror dette blir bra :) Vi ønsker ikke tradisjonell middag med taler etc, har mer lyst til å ha en skikkelig fest med masse venner.

(kommer, på en eller annen høflig måte, til å opplyse om at vi ikke ønsker oss gaver, og at hvis folk likevel vil bruke penger så blir vi kjempe glade hvis de gir det til feks leger uten grenser)

tingeling

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...