Kylling Skrevet 23. februar 2007 #21 Del Skrevet 23. februar 2007 7. mars er ikke lenge til nei! Har du gått noe videre med saken din? Synes gyn. poliklinikk skulle fått et saftig klagebrev! Ellers er det godt å lese at alt står bra til! Synd med bekkenet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 16. mars 2007 #22 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan går det her? Gikk alt bra på UL? Lenge siden jeg har sett noe til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizzie Skrevet 18. mars 2007 Forfatter #23 Del Skrevet 18. mars 2007 Så koselig at du titter innom av og til Kylling! Jeg har ikke hatt overskudd til å gå videre med den saken ennå. Kanskje når jeg har født? Det viktigste var jo at alt sto bra til! Ja, vi har vært på privat ul også nå og sjekket at den lille i magen har det bra. Utviklingsmessig var alt som det skulle. Det er godt å få det klart, for en viss uro har man jo... Legen mente ttil og med at jeg var kommet en hel uke lenger enn jeg trodde. Snodig, siden jeg da skulle ha hatt el bare 4 dager etter mens og en særdeles lang lutealfase. Jeg tar det med en klype salt og venter og ser hva de sier på ordinær ul på Ullevål i slutten av april. Bekkenet er bare blitt værre dessverre. Går nå i 90 % sykemelding. Høres litt dumt ut, men da mister jeg ikke kontakten med jobben og har fremdeles litt kontroll over enkelte av hovedarbeidsområdene mine. Jeg må jo også sørge for at ting blir godt ivaretatt når jeg skal i permisjon! Ellers skal jeg prøve å komme inn her litt oftere. Et par uheldige uker med feil på internettlinjen og defekt datamaskin har ikke hjulpet, men nå som jeg har mere hjemmetid og frisk maskin ser jeg litt lysere på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå