Gjest Vistafita Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Det skal to til for å elske. Hvorfor er det mannen som vil, og dama som ikke vil? Hun skal jo bare ligge der og ta imot. Mannen gjør alt arbeidet. Ikke for å være slem, men dette vil jeg til bunns i. Er det så vanskelig? Dere kvinner kan jo bare lese en bok mens han peiser på, hvis dere ikke nyter det. Det tar kun 2 minutter uansett. Er det dusjing og skifte av sengeklær etterpå som gjør at terskelen skal være så høy?
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #3 Skrevet 17. januar 2007 Det skal to til for å elske. Hvorfor er det mannen som vil, og dama som ikke vil? Hun skal jo bare ligge der og ta imot. Mannen gjør alt arbeidet. Ikke for å være slem, men dette vil jeg til bunns i. Er det så vanskelig? Dere kvinner kan jo bare lese en bok mens han peiser på, hvis dere ikke nyter det. Det tar kun 2 minutter uansett. Er det dusjing og skifte av sengeklær etterpå som gjør at terskelen skal være så høy? ← Jeg må nesten spørre om hvilken klode du lever på? Bare ligge der å ta i mot? Hmm. Det høres ut som dritdårlig sex. Jeg som kvinne ville aldri vært fornøyd med det., Er du fornøyd? Er det sånn du forventer et sexliv skal være?
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 I stedet for å peise på ei som leser i ei bok kan du vel runke? Derfor menn har to hender vet du, ei til å runke med og en til å spise med. Så enkle som dere er trenger dere jo ikke mer.
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2007 #5 Skrevet 17. januar 2007 Neste spørsmål: Skylder dere virkelig på hodepine når dere ikke vil? Hva skjedde med ærlighet? En grei type vil ta hensyn til at du ikke vil. Du trenger ikke å lyve på deg et handicap. Så er "Honey, I have a headaiche" bare en filmreplikk, eller noe dere virkelig sier? ¨Siste spørsmål: Hvis du er sprengkåt og ufrivillig har hodepine? Er det da en hindring?
Gjest Bellatrix Skrevet 17. januar 2007 #6 Skrevet 17. januar 2007 Jeg liker å nyte sex. Er jeg for sliten og trøtt så klarer jeg ikke det.
Leonamor Skrevet 17. januar 2007 #7 Skrevet 17. januar 2007 forhold er forskjellig..i mit forhold er det ofte omvendt...han har ting å tenke på, han er opptatt med pc, han er sliten, vondt i hodet osv.....det er ikke så ofte. men jeg har alltid hatt behov for mer sex enn han. noen har mer behov for sex enn andre. men utifra hva du skriver synes jeg det virker som du kjører enveiskjørt gate mens dere har sex og da hender det ofte at kvinnen plutselig får vondt i hodet
Gjest Kristin_ Skrevet 17. januar 2007 #8 Skrevet 17. januar 2007 Hodepine er vel en unnskyldning folk bruker for å ikke såre partneren sin. Det er liksom mer kosher enn å si at man ikke har lyst (inneforstått ikke har lyst på partneren akkurat da). Og hvem vil egentlig peise på en saccosekk som bare ligger der uansett?
Hedda-78 Skrevet 17. januar 2007 #9 Skrevet 17. januar 2007 Jeg bruker aldri hodepine som unnskyldning til å ikke ha sex. Så sant jeg ikke har hodepine, altså. Har jeg ikke lyst, så sier jeg akkurat det. Litt ærlighet må man jo kunne forvente i et forhold. Er jeg sprengkåt og har litt hodepine, så blir det nok sex likevel. Men hodepine kan absolutt legge en stor demper på stemningen. Og har jeg skikkelig hodepine, så blir jeg ikke kåt, så enkelt er det. Vel, jeg håper du tuller når du mener at dama bare kan ligge der og ta imot hvis hun ikke egentlig har lyst på sex akkurat da, slik at du får tømt deg litt. Slik fungerer det bare ikke. Jeg har prøvd, å "slippe ham til" for å være snill, og det fungerte SVÆRT dårlig. For det første er det ikke noe særlig tilfredsstillende for mannen, for det andre ble det etterhvert vondt, men først og fremst så kjente jeg meg elendig, småkvalm og på gråten, for jeg følte meg på en måte utnyttet. Det der gjør jeg ikke igjen, og ikke mannen heller. Poenget med sex er jo at begge skal nyte det, ikke at den ene skal halvveis få tømt seg og den andre ligge og gråte etterpå. Da er det bedre å vente til begge har lyst!
Gjest gjesta Skrevet 17. januar 2007 #10 Skrevet 17. januar 2007 Er det dusjing og skifte av sengeklær etterpå som gjør at terskelen skal være så høy? ← Skifte av sengeklær??? Pleier folk å skifte sengetøy etter at de har hatt sex? Det gidder i hvertfall ikke jeg, det er rett og slett tullete å skifte på senga flere ganger i uka.
Gjest Bellatrix Skrevet 17. januar 2007 #11 Skrevet 17. januar 2007 Neste spørsmål: Skylder dere virkelig på hodepine når dere ikke vil? Hva skjedde med ærlighet? ¨Siste spørsmål: Hvis du er sprengkåt og ufrivillig har hodepine? Er det da en hindring? ← Nei, jeg faker ikke hodepine eller at jeg er trøtt og sliten. Om det hender at jeg likevel har sex? Kanskje. Kommer an på hvor sterke smertene er, hvor utslått jeg er og andre omstendigheter.
Fairytale Skrevet 17. januar 2007 #12 Skrevet 17. januar 2007 (endret) Med en sånn innstilling, er det rart at noen gidder å ha sex med deg i det hele tatt. Endret 25. januar 2007 av Fairytale
Hedda-78 Skrevet 18. januar 2007 #13 Skrevet 18. januar 2007 Det skal to til for å elske. Dere kvinner kan jo bare lese en bok mens han peiser på, hvis dere ikke nyter det. ← Du motsier deg selv.
Gjest Blir så forbanna Skrevet 18. januar 2007 #14 Skrevet 18. januar 2007 På kvinner som har vondt i hodet hele tiden. Jeg har jo aldri det. Har dette noe med det faktum at kvinner er det svake kjønn? Nå er jeg skikkelig lei av dette her, kanskje jeg skal straffe henne. Knulle søsteren eller noe sånt.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. januar 2007 #15 Skrevet 18. januar 2007 Nå er jeg skikkelig lei av dette her, kanskje jeg skal straffe henne. Knulle søsteren eller noe sånt. ← Da får hun sikkert mindre hodepine.
Johann Skrevet 18. januar 2007 #16 Skrevet 18. januar 2007 Alt har en forklaring. Sex er intet unntak: 1. Først av alt. Sier hun at hun har vondt i hodet så må du jo bare stole på henne. Hvis hennes ord ikke er verdt noe for deg, og du ikke har tillit til at hun snakker sant har dere allerede et problem. 2. Vondt i hodet kan alle ha. Har hun det ofte kan det være at noe er galt. Kanskje du kan gjøre noe for at hun skal stresse mindre, hjelpe henne med husarbeid, snakke om problemer etc.
Amalie_85 Skrevet 18. januar 2007 #17 Skrevet 18. januar 2007 Neste spørsmål: Skylder dere virkelig på hodepine når dere ikke vil? Hva skjedde med ærlighet? En grei type vil ta hensyn til at du ikke vil. Du trenger ikke å lyve på deg et handicap. Så er "Honey, I have a headaiche" bare en filmreplikk, eller noe dere virkelig sier? ¨Siste spørsmål: Hvis du er sprengkåt og ufrivillig har hodepine? Er det da en hindring? ← Er jeg sprengkåt og litt vondt i hode ville jeg nok hatt sex. Men når jeg har migrene anfall så kan jeg ville ha sex, men gjør det ikke fordi jeg blir skikkelig dårlig! Å skylle på det er bare teit hvertfall!
Gjest Kitten Skrevet 18. januar 2007 #18 Skrevet 18. januar 2007 Hadde partnern min bare brukt meg til "tømmestasjon" så hadde jeg nok hatt "vondt i hodet" ganske ofte ja
aline Skrevet 18. januar 2007 #19 Skrevet 18. januar 2007 hadde ihvertfall vært både mindre sexlysten om mannen hadde en liknende innstilling til sex, og at han dro til søstern min for å ha seg med henne, ville jeg ikke sett på som straff akkurat, heller synd på søstern. også ville jeg kommet meg til pokker ut av forholdet med en slik en.
Gjest Gjest Skrevet 19. januar 2007 #20 Skrevet 19. januar 2007 Alt har en forklaring. Sex er intet unntak: 1. Først av alt. Sier hun at hun har vondt i hodet så må du jo bare stole på henne. Hvis hennes ord ikke er verdt noe for deg, og du ikke har tillit til at hun snakker sant har dere allerede et problem. Selvsagt kan hun snakke sant. Men det kan også av forskjellige grunner være en opplagt løgn. Hvorfor tar hun ikke Ibux hvis hun har så vondt i hodet, for eksempel? En kvinne lengre oppe mener det er mer "kosher" å lyve enn å si det rett ut. DER har du problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå