Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når merker man tegnene på graviditet?

Har sett tidligere brukere som har skrevet at de har gått på p-piller, men det har ikke jeg gjort på et halvt år.

Hadde sex for noen uker siden, både beskyttet og ubeskyttet, han var inne i meg, men kom ikke, han sa han hadde kontroll. Det virket ikke sånn :ler:

Men jeg er likevel usikker, har fått ømme (og større) bryster, kvalme, og legger på meg.

Sier til meg selv at jeg sikkert ikke er gravid, passer utrolig dårlig nå.

Venter menstruasjon i denne tiden, bare om et par dager. Kan jeg finne ut om jeg er gravid før mensen har uteblitt, eller er det en viss grense?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpe deg en test så finner du det ut! Meget mulig at hele greia er "psykisk" siden du tenker så mye på om det kan ha oppstått en graviditet!

Skrevet

Håper det. Jeg er ikke klar ennå for å få barn, er midt i et studie. :)

Skal vente med testen til jeg har passert datoen for menstruasjon. Da kan jeg begynne å bekymre meg..

• 2 uker senere...
Skrevet

Har testet og det var negativt. Jeg er ikke gravid, men har likevel ikke fått menstruasjon. Skulle hatt den for en uke siden :tristbla:

Noen som kan ha en ide til hvorfor den er utsatt? Kan bekymringer ha så stor innvirkning?

Skrevet

Hvis du vil være bombesikker, så er det bare å levere en urinprøve på legekontoret, så får du svar etter noen minutter.

Skrevet
Hvis du vil være bombesikker, så er det bare å levere en urinprøve på legekontoret, så får du svar etter noen minutter.

Har allerede gjort det, og den var negativ. Dette var for 5 dager siden. Jeg går rundt og bekymrer meg for lavt stoffskifte som jeg har, så er nok derfor den er utsatt. :sjenert:

Den testen tok jeg på ettermiddagen, og jeg hørte fra en annen lege at det minst må gå 4 timer fra siste dobesøk, så jeg var innen grensen. Men jeg trodde at tester vanligvis tas om morgenen? :klø:

Skrevet

HVis du har vært hos lege og fått negativt kan du nok bare slappe av. Meget mulig mensen ikke kommer fordi du er så nervøs for det. Hvis ikke ville jeg tatt en hjemmetest om noen dager igjen, da på morgenurin!

Skrevet

Kjøp clearblue - hører og erfarer mye rart med de andre testene....

Skrevet

Sjansen er vel liten når han ikke kom inni deg vel? :forvirret::overrasket:

Skrevet
Sjansen er vel liten når han ikke kom inni deg vel?  :forvirret:  :overrasket:

Det var jo det jeg også trodde, men begynner jo å lure nå :overrasket:

Han sa selv han hadde kontroll og tok kondom på, han kom inni meg, men det tok ikke lang tid før han kom. Man vet jo aldri..

Håper virkelig ikke jeg er gravid, er ikke klar for det nå. Hadde uansett ikke fått støtte fra ham siden han hadde ei annen samtidig. Jeg ga ham på båten.

Skal ta en test i morgen, går med litt nerver her. Men hvorfor uteblir menstruasjon når jeg ikke er gravid, og ikke har lavt stoffskifte, og alt er normalt ellers? Har aldri hatt det slik før, har alltid fått mensen med 2-3 dagers margin fra normal dato.

Har ikke noe å ha nerver for heller, så ingen bekymringer som kan utsette det heller.

Gjest Thalassa
Skrevet

Kanskje du bare er en uke forsinket? Det er jo mulig vet du. Har du telt feil dager?

Selv får jeg hovne, ømme og større bryster ca 4-5 dager før mens, i tillegg til masse vann i kroppen som gjør at jeg legger på meg litt. Ikke noe farlig.

Den kommer nok skal du se.

Skrevet

Det kan bli utsatt om du tenker masse på det og stresser masse. Du innstiller deg nesten på at du er gravid, du er nok mest sannsynlig ikke det. Er forsinket nå jeg og, ble litt redd når jeg leste denne tråden..

Skrevet
Det kan bli utsatt om du tenker masse på det og stresser masse. Du innstiller deg nesten på at du er gravid, du er nok mest sannsynlig ikke det. Er forsinket nå jeg og, ble litt redd når jeg leste denne tråden..

Tja.. er 2 uker for sen nå. Testet negativt for andre gang i går morges.

Har mensliknende smerter, murring i knærne (og mer irritert på alt rundt meg), men det kommer ikke noe :grine:

For første gang kommer jeg til å bli glad for å få menstruasjon, har aldri syntes noe om denne røde uken. Har helt vanvittige smerter første dag, og blør myyye..

Kjipe greier.. Ja, den kommer nok, men rart når jeg alrdi har fått utsatt før.

Er bare veldig glad jeg ikke er gravid, det hadde blitt ennå verre pga studiene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...