Philippa Skrevet 17. januar 2007 #1 Skrevet 17. januar 2007 Fikk plutselig vondt i lillefingeren og den begynte å klø. Tittet på den og så at en av blodårene var veldig hoven og stakk litt ut. Skjedde veldig plutselig, og forsvant ganske fort. Hva kan det være? Bør jeg gå til lege?
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2012 #2 Skrevet 7. august 2012 Jeg opplever det samme med jevne mellomrom. Det er ganske smertefullt, men det varer kanskje bare noen minutter. Det kjennes varmt å ta på området. Jeg spurte legen om det en gang, men han hadde aldri hørt om noe lignende. Jeg blir faktisk engstelig hver gang det skjer, for i tillegg til at det er vondt, er det ekstremt ubehagelig å se at blodåren ser ut til å ville ut av fingeren! Har du funnet ut av det? Hatt flere tilfeller? Line
kaprifolen Skrevet 7. august 2012 #3 Skrevet 7. august 2012 Jeg får det med jevne mellomrom, som regel rundt det midterste leddet på fingeren. Også gjør det drittvondt og stikker bare man stryker forsiktig over huden der. Går som regel over etter alt fra noen timer til maks noen dager. Aner heller ikke hva det er for noe.
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2012 #4 Skrevet 7. august 2012 Jeg har hatt det rundt ytterste ledd også, i tillegg til midterste. Veldig stikkende vondt, tenker blodpropp hver gang... Det er vondt å ta på, men allikevel MÅ jeg massere det, for å liksom løse det opp. Siden det går så fort over, får man jo ikke vist det fram til legen heller.
LukaFrost Skrevet 7. august 2012 #5 Skrevet 7. august 2012 Jeg har også vært borti det samme. Må innrømme at jeg blir bekymra, men så fort det er borte glemmer jeg det.
kaprifolen Skrevet 7. august 2012 #6 Skrevet 7. august 2012 Føler meg litt teit nå, som IKKE har blitt bekymret... :gjeiper: Har alltid bare trodd at det er noe som har havnet i klem eller noe, jeg. Og tankene mine har stort sett bare dreid seg rundt at det gjør helt latterlig vondt å komme borti mens det står på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå