Gå til innhold

Liker dere kvinner og bli slikket?

Fremhevede innlegg

Gjest Gest hu!
Skrevet

Er det noen av dere kvinner som IKKE liker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:ironi: Det kommer vel helt ann på mannen og kjemien..
Gjest mmmmmllllll
Skrevet

Det kommer vel heller ann på hvor flink han er!!!!

Skrevet

Nå henger ikke overskriften på innlegget sammen med det du spør om i selve innlegget.

Jeg kan svare ja på det ene og nei på det andre ;)

Skrevet

Ja det finnes kvinner som ikke liker dette.

(men de er sikkert unormale og rare)

Skrevet

Har nettopp hatt en periode hvor jeg ikke likte det, men nå liker jeg det igjen. Så både ja og nei.

Skrevet

Det var jo også en måte å stille spørsmålet på.. Lede oss inn i fristelse på denna måten da :ler:

Jeg eeelsker å bli slikket av kjæresten min.. Men det er fordi han er så innmari flink! Ingenting tenner meg mer, og jeg tror faktisk vi har mer oral, enn sex... :ler:

Skrevet

Kommer an på slikkeren.

Eksen min var ikke noen flink slikker så da likte jeg det ikke og så helst at han ikke gjorde det.

Men senere partnere derimot har vist seg å kunne kunsten til gangs og da ELSKER jeg det :)

Skrevet

Mannen her er helt suveren, så jeg elsker det!

Skrevet

jeg liker det ikke. vet ikke hvorfor, men føler at det er ubehagelig.

Skrevet

Svarer på overskriften jeg ;)

Ja jeg liker det! Har aldri opplevd at det ikke er godt!

Gjest StockDama
Skrevet

jeg er ikke no fan av oralsex, det typen kan gjøre med hendene er så utrulig mye bedre

Skrevet

Kjæresten er så flink, så jeg elsker det! :)

Skrevet

Blir litt drøyt å si at jeg ikke liker det, for en varm tunge på kroppen er jo godt. Men det gir meg ingenting i form av kriblinger eller kåthet, så egentlig kunne han droppet det. Men så venter vi begge på at jeg en dag skal føle noe, så da er det jo greit å bli slikket av og til.Ellers finnes det jo ikke håp.

Skrevet

Jeg liker å få oralsex av en mann som KAN! Menn som bare slikker litt har jeg ikke sans for.

Men den mannen som lukker leppene rundt klitoris, og intenst lar tungen rotere fortere og fortere og hardere og hardere....HAN vil jeg ha!

Skrevet

Jeg elsker oralsex, men det må være en som gjør det slik jeg liker det....samboeren min er kjempe flink.... :sjarmor:

Skrevet

Det er deilig å gi og jeg har hittil til gode å ha sex med en jente som ikke likte det. Men det må varieres, både på sted, hastighet, intensitet etc. Funker kanskje best i begynnelsen av god sex, begynne på tærne og bevege seg oppover f ex... :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...