Gå til innhold

Hva synes dere om smileys


Meaty

Anbefalte innlegg

Jeg liker de men :):sur::legrine::ironi::frustrert::forvirret::):) det kan bli for mye også.

Legger veldig godt merk til de som aldri bruker smil av noen slag....synes det er kjedelig jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Jeg er litt tørr og kjedelig, og bruker ikke smileys så ofte. Mest fordi jeg ikke har vanen med det. I seriøse debatter syns jeg ikke det passer med for mange, men har i grunnen sjelden irritert meg over smiley-bruk.

Men syns det er festlig med rare smileys som egentlig ikke passer inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

Bruker dem når jeg er i smiley-humør. Nå for tiden brukes :D ganske ofte, fordi jeg er glad og avataren min muntrer meg opp!

Innlegget redigert

Reglene

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå for tiden brukes :D ganske ofte, fordi jeg er glad og avataren min muntrer meg opp!

Richard Simmons??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silmarill

Av og til så bruker jeg det for å understreke et poeng!

Som Mysan bla. sier er det ikke alltid at alle skjønner at en er ironisk og da er det greit med en ironismiley. Kjedelig at noen tror at den smileyen betyr eks "hallo" Da blir det helt feil.

*lesmiley*

Dersom man evt. skal gratulere noen med dagen er jo bursdags smileyen(e) på sin plass - syns jeg da!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tittitt

Liker smileys... Frisker opp innleggene... Føler at jeg får frem litt mer av "meg" og poengene mine også når jeg bruker dem.

:legrine::grine::):forvirret::frustrert:;):tristbla::sur::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er fint med smileys, men som mange andre her inne sier; alt med måte. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smileys kan være fint for å få frem et poeng, vise hvilken sinnsstemning man er i, hva man mener etc....Kan være greit å ha siden det er umulig å lese tonefall.

Men, alt med måte. Overdreven bruk er slitsomt.

Endret av Tekla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...