gard Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei Jeg fikk tilsendt denne linken idag: http://www.finn.no/finn/realestate/object?...895&pos=1&tot=2 Det er jo ikke pent å le av annonser men her kunne de vel med fordel ha ryddet litt før de tok bilder som skulle legges ut på nett. I disse dager er det jo fokus på å gjøre boligen mest mulig attraktiv slik at man kan få solgt den til en høyest mulig pris...men her ser det ikke ut som det har vært i fokus
Ciara Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 (Håper hele annonsen er der på tøys for å illustrere et poeng)
Drua Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Uff da, det så ikke veldig fristende ut nei...
Gjest -eline- Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 ...de kunne da i hvertfall satt ned dasslokket? Frister veldig å dra og se på et skittent og rotete hus ja!
jolie Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Det var ikke akkurat så rotete at det var til å peke på og le av. Jeg har sett verre på finn.no. Mye verre. Dessuten kan det jo hende at det er tvangssalg, og da er det vel ingen som gidder å gjøre noe utav det.
linky Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Uff da, det så ikke veldig fristende ut nei... ←
Arkana Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Min første reaksjon var latter over at noen kan presentere en bolig på denne måten. Men så tenkte jeg at dette kanskje ikke bare var latterlig, men også direkte dumt av dem. Hvis jeg var på husjakt ville jeg sterkt vurdere å styre unna denne. Min tanke er nemlig at om vedkommende ikke er i stand til å rydde litt før han/hun tar bildene til en annonse, hva forteller det meg om dette mennesket med tanke på vedlikehold av huset?
Gjest Fresh Skrevet 16. januar 2007 #10 Skrevet 16. januar 2007 Min første tanke er at det sannsynligvis ikke er huseier selv som bor i huset akkurat nå, eller at det er tvangssalg det er snakk om.
Gjest -eline- Skrevet 16. januar 2007 #11 Skrevet 16. januar 2007 Kanskje man får avslag i prisen om man tar oppvasken
Amanlis Skrevet 16. januar 2007 #12 Skrevet 16. januar 2007 Kanskje man får avslag i prisen om man tar oppvasken ← ...eller vasker dassen
Gjest gjesta Skrevet 16. januar 2007 #13 Skrevet 16. januar 2007 Det er jo minst 4 leiligheter i boligen (noen flere dersom man tar med de som ikke er godkjente). Tror nok neppe huseier bor der selv. Ser for meg en haug med studenter Men ingen kjøper vel denne boligen for å bo der selv, men for å leie ut.
Gjest Skya Skrevet 16. januar 2007 #14 Skrevet 16. januar 2007 Tror nok de innerst inne ikke vil at boligen skal bli solgt.
Gjest *Tara* Skrevet 16. januar 2007 #15 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Det er noe av det verste jeg har sett men så sier adressen litt for meg .. det er vel bortimot Stavanger`s verste sted ... Endret 16. januar 2007 av *Tara*
Lily Skrevet 16. januar 2007 #16 Skrevet 16. januar 2007 At det går an! Den annonsen der var mer avskrekkende enn noe annet. Underlig at megleren gikk med på å bruke de bildene, temmelig uproft spør du meg.
Cata Skrevet 16. januar 2007 #17 Skrevet 16. januar 2007 ...og så jeg som nettopp så "Hus til salgs" på TVNorge og konkluderte med at jeg burde rydde litt i heimen (selv om jeg på ingen måte skal selge). Men jeg ligger bra an i forhold til det der altså.
Gjest Alive Skrevet 16. januar 2007 #18 Skrevet 16. januar 2007 Det står ettertrykkelig i annonsen at selger ikke bor der selv.
JallaJalla Skrevet 16. januar 2007 #19 Skrevet 16. januar 2007 Når sant skal sies så kan man stille seg spørsmål med hvem som har tatt bilder av dette prospektet. I tilegg til at det ser helt ##### ut inne i huset så er jo bildene som er tatt av huset utvendig også mindre flatterende. Den som er ansvarlig for bildene enten det er megler eller selger kan umulig ha LYST til å selge boligen
Colargol Skrevet 16. januar 2007 #20 Skrevet 16. januar 2007 ...de kunne da i hvertfall satt ned dasslokket? Frister veldig å dra og se på et skittent og rotete hus ja! ← Det med dasslokket var jo litt drøyt da! Kanskje for å vise at *huset passer også for menn*? Synes det er rart at eiendomsmegleren har tatt til seg dette prosjektet jeg. Har ikke de noen krav ol., trodde ikke de tjente noe mer enn megleravgiften hvis de ikke f.eks fikk solgt?? Eller tjener de bare mer penger ved at huset ser sånn ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå