allover Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 (endret) Hei. Vi er to venninner som har lyst til å fylle på livet litt og lurer på å reise til Liverpool til våren. En langhelg tenkte vi.. Lurte på om noen anbefalt (eller frabefalte for den saks skyld) Liverpool. Tips og råd. Shopping, ting og gjøre. Bo og spiser.. Eller har dere reist andre steder dere heller vil anbefale? Endret 16. januar 2007 av allover
JallaJalla Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Liverpool er en artig by men jeg var der i forbindelse med at jeg var på fotbalkamp. Så det kommer jo litt ann på hva som er formålet med turen. Vi var på mange historiske og legendariske puber. Dessuten er det et bra uteliv i den byen. Skal jo bli kulturby i 2008 så det pusses opp og stelles i stand veldig i byen. Liverpool er en by med sjel mener nå jeg. Ikke den mest fancy byen om man skal si det slik men har en fasinerende historie men tanke på arb.løshet og havnearbeiderene samt sammholdet balnt fotbalinnteresserte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå