Gå til innhold

JULI: barnevogner


Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Eller synes dere det er litt tidlig? jeg er idag uke 14+0 så jeg føler at det er trygt nå,,, har allerde sett meg ut en quinny freestyle :):) men føler det er litt tidig å kjøpe vofn, men føler at jeg må kjøpe litt etter hvert så det ikke blir sånn himla med utgifter på slutten. Dette er vårt første barn og harf derfor lite utstyr fra før og kjenner få andre i fam vi kan låne av.

Dere da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke sett ut noen vogn, men har snart lyst til å begynne å kikke. Synes egentlig at det er litt tidlig (12+2 idag) - har blandt annet ikke så lyst til å møte kjentfolk i butikkene ennå.

Tror det blir en ganske klassisk vogn, med gode hjul og høydejusterbart håndtak.

Vi prøver å orientere oss i hva som finnes (duo/kombi osv).

Gleder meg til å begynne å kjøpe litt utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg også begynt å tenkt litt.

Synes Emmaljunga edge duo ser ganske fin ut. Men litt tung, og dyr.

Quinny freestyle ser også grei ut.

Ellers er disse OTH-vognene litt fine.

Så vi får se hva det blir til slutt. Den skal jo helst vare ei stund.... Dette er jo førstemann ut, så her må vi nok orientere oss litt. Ellers er vi heldige og har søsken begge to som fikk barn i fjor sommer. Så da har vi både guttestæsj og jentestæsj til låns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke begynt å se. Vi kan låne av søstra til gubben, men i og med at vi gjerne vil ha flere barn etterhvert og at den vogna er brukt til to allerede (kanskje det blir flere..) synes iallfall jeg at det er greit å investere i vår egen!

Det finnes jo så mye fint å velge mellom. Tror bare vi må begynne å gå i butikker og få hjelp der.. Ellers kommer jeg til å følge med på denne tråden, er jo mange skarpe hjerner her inne! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet litt etterforskning siden i går, siden jeg leste denne tråden. Noen som vet noe (bra/dårlig) om Teutonia Spirit S3??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Må vel bruke den vi fikk sist, selv om jeg aldri var så veldig fornøyd med den (etter at vi hadde prøvd den med ungen i, i butikken så den veldig fin ut). Kosta en liten formue, og det var svigers som spanderte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har hørte lite om teutonia, det jeg ar hørt er at den er litt stor, tar litt plass, men den er robbust. Vi har liten plass, spesielt i bilen siden vi har vanlig bil. derfor vurderer vi quinny.. har lyst å kjøpe lite brukt...:) har hørt nesten like mye negativt som positivt om vogna, men alle har jo forskjellige krav/forventninger til den... hmm... vanskelig å velge... vil ikke bruke masse penger tror jeg på vogna, men grei må den være....

litt gøy å ha sin egen vogn enn å låne av andre spesielt viss det er den første man venter. ;) synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg dytter denne litt opp jeg, siden ting kan ha skjedd siden januar! :)

Har det skjedd noe mer på vognfronten julimødre? Vi har ikke klart å bestemme oss.. veksler mellom 4-hjuling og 3-hjuling omtrent annenhver dag.. :ler: Men akkurat i dag har jeg lyst på en Teutonia spirit s3 med duobag.. som jeg egentlig har sikla på ei stund.

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en Simo Kombi 2006 modell. Klassisk og robust, med god plass. Gleder meg til å prøve den! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo blitt flyttet over til august - men svarer likevel.

Vi har kjøpt en Simo Duo 2006-modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt en Simo Kombi 2006 mod. på salg. Ble anbefalt den typen fra flere kanter, så da lurte vi ikke så veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...