Gå til innhold

Bra og billig pulsklokke?


Navnløs

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en bra og billig pulsklokke? Er ikke atlet, så trenger ikke noe fancy og dyrt noe. Men noe som virker ok for en nybegynner som vil bruke pulsklokke som motivasjon til å se bedring i kondisjon.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest -eline-
DENNE synes jeg er fin. Også kommer den i rosa. :) Koster vel rundt 1000 lappen.

Jeg har denne, den er veldig fin :) Jeg har den i svart.

Jeg har og den i sort, jeg kjøpte den i UK for halv pris i forhold til i Norge (tror jeg betalte rundt 550 kr inkl levering i UK). Tror den rosa jentemodellen koster mer enn de i sort/blått, den gjorde i hvertfall det da jeg kjøpte min. Plusset med denne i forhold til rimeligere modeller er at den har kodet belte slik at det er mulig å trene på treningssenter uten at klokka slår ut på andres puls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest mihi
Jeg har og den i sort, jeg kjøpte den i UK for halv pris i forhold til i Norge (tror jeg betalte rundt 550 kr inkl levering i UK). Tror den rosa jentemodellen koster mer enn de i sort/blått, den gjorde i hvertfall det da jeg kjøpte min. Plusset med denne i forhold til rimeligere modeller er at den har kodet belte slik at det er mulig å trene på treningssenter uten at klokka slår ut på andres puls.

Har du link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Så en fin klokke i et vi menn for noen uker siden det var puls klokke med skritt teller...men n husker jeg ikke hva den het annet at den begynner på s... men den ønsker jeg meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...