gard Skrevet 16. januar 2007 #1 Skrevet 16. januar 2007 Hei Golden Globe ble arrangert i natt. Her er en oppsummering: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=178180 . Jeg synes det var overraskende at Sacha Baron Cohen vant. Filmen var bra den men det har vært mye styr rundt filmen og han har blitt saksøkt i øst og vest
Anglofil Skrevet 16. januar 2007 #2 Skrevet 16. januar 2007 Synes det var veldig morsomt at Helen Mirren vant 2 priser, hun er nemlig en av mine favorittskuespillere. Mvh Yvonne
fuerza Skrevet 16. januar 2007 #3 Skrevet 16. januar 2007 Jeg er ikke overrasket over at Sascha Baron Cohen vant. Til tross for at det er USA og alle saksøker for den minste ting, så er det ikke til å komme bort i fra at Borat var bra.
Gjest LilSweetie Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Synes også det var kjempebra at Helen Mirren vant! Og Meryl Streep, utrolig god rolleprestasjon i en ellers halvdårlig film. Noen som har sett Dreamgirls? Jeg synes den virker dårlig, men har ikke sett den.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå