Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vikariatet mitt går snart ut, og jeg har derfor lagt inn CVen min hos Manpower og skal inn for et generellt intervju.

Har du noen erfaringer (på godt og vondt) som du vil dele?

Lurer spesiellt på om det er klokt av meg og kreve en viss minstelønn, eller om de da setter meg i "vanskelig-båsen"....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De spør hva du forventer i lønn. Ellers prøver de jo å finne ut hvem du er og hva du vil jobbe med. Sterke og svake sider osv.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg har vært der, ja. Fikk telefonselgerjobb, og den fikk jeg nylig sparken fra. Er der nede og syter jevnlig etter ny jobb, men hadde ikke turt det hvis ikke meg og manpowermannen hadde en humortone sjø! Var der nede i forgårs og sa JEG TAR HVA SOM HELST, så får vel et intervju igjen snart.

Lønna lå på 125 kr timen på meg, så den fikk jeg aldri klaget på. Er jo kjempebra :)

Bare bra erfaringer hos manpower :tommelsmil: Aetat derimot. :frustrert:

Skrevet

Slenger meg på denne .. vurderer å kontakte Manpower Direkte nemlig, men er usikker på hva jeg går til :)

Skrevet

Jeg har vært der og de er veldig dyktige! Det gjelder å få en god tone med konsulenten din og så går alt av seg selv. Ang lønn kan du f.eks sette 120 som minstelønn og begrunne det med at det var det du tjente i gamle jobben, eller at du trenger det for å "leve". Manpower har skaffet meg et kjempe spennende intervju og nå er jeg spent på om jobben blir min! Lykke til da :)

Skrevet

Dersom jeg skulle igjennom Manpower-mølla igjen nå, ville jeg satt en minstepris på 194 kr/timen, noe som tilsvarer en årslønn på ca 360.000. Da jeg var "fersk" fra studier, satte jeg minstelønn på 150 kr.

Skrevet

Min Manpower erfaring er ille. Skulle jeg jobbet for dem igjen måtte jeg hatt millionlønn.

Skrevet
Min Manpower erfaring er ille. Skulle jeg jobbet for dem igjen måtte jeg hatt millionlønn.

Why?

Blir litt freaka ut!!

:tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...