Gå til innhold

Håper på litt hjelp ang en partylek


Sommerfugl83

Anbefalte innlegg

Vi skal ha nyttårsfest med studie mitt på fredag og jeg skal arrangere en partylek.

Jeg har hørt om en lek hvor man gir alle hver sin lille hemmelige beskjed/oppdrag de skal gjøre ila kvelden. Men jeg har aldri vært med på denne leken og aner ikke hva disse oppdragene kan være!?! Er det noen som har vært med på dette eller evt har tips til hva jeg kan gjøre? Vi blir ca 50stk og vi kjenner hverandre ikke spesiellt godt og derfor tenkte jeg dette var en god ide. Hva synes dere?

Håper på litt hjelp! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi hadde en personalfest hvor vi fikk slike oppgaver. alle fikk en lapp på plassen sin hvor sto hvilket oppdrag de fikk, og noen fikk ingen spesiell oppgave. ikke alle som var like flinke til oppfylle dem da. eksempler på oppgaver; fortelle en vits (eksempel på vits de kan fortelle på arket), skåle hvert 10'ende minutt, holde "takk for maten"-tale. husker ikke flere akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det der har jeg også vært med på... Kan ramse opp de jeg kommer på her og nå

skåle hvert tiende minutt

ønske folk lykke til når de skal på do

ta bompenger i form av en klem eller slikt når folk skal ut f. eks. for å røyke

vitse med jevne mellomrom

dra i en sang med jevne mellomrom

klirre i glassene

holde diverse taler

og noen kjedelige, som å rydde, vaske opp osv

ikke alle disse var like vellykkede, noen dabbet veldig av utpå kvelden.

en del av oss fikk også en såkalt "hemmelig venn" (sånn man har på barneskolen) altså en person man skulle flørte med/være hyggelig med/gi oppmerksomhet hele kvelden. På slutten gjettet vi hvem vi hadde. Det var faktisk ganske morsomt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...