honey21 Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Herregud... jeg har kabeltv fra Canal Digital. I dag søkte jeg etter TV2 Nyhetskanalen på tven min to ganger uten å finne kanalen. Så jeg ringte kundeservicen for å undersøke hvorfor jeg ikke fikk den inn. "Nei, du må ha dekoder for å få den inn" var svaret. Herregud... må man liksom betale for å få inn den kanalen? Jeg vil veldig gjerne ha mulighet til å se kanalen, men jeg gidder ikke kjøpe inn en dekoder og betale abonnement for den liksom. Dårlig! Flere?
Tekla Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Det var visst ikke så mange som får den inn hørte jeg ja...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Hadde vært OK å hatt kanalen om man kunne fått den gjennom vanlig kabel-TV, men kommer ikke til å skaffe meg noe dekoder osv for å få den inn. Man kan visstnok se den på nettet også, men det kommer jeg nok heller aldri til å gjøre. Det koster sikkert penger det også.
honey21 Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2007 Jeg får jo inn TV2 og Zebra, så jeg trodde jeg automatisk skulle få inn Nyhetskanalen også. Skjønner ikke hvorfor man må betale for det... de vil vel ha mange seere? De setter bare begrensninger for seg selv når bare en viss andel av befolkningen får den inn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå