Hardnail Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 har du vært et sted hvor du levde/drakk/bodde og shoppet billig? hvor?
liv Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Rwanda.... Men billettene dit koster en del da. Men tilgjengjeld er alt veldig veldig billig. (en månedslønn tilsvarer 120 norske kroner)
Hardnail Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 oy hvor er det da? og hva koster flybilettene dit sån ca...maten bra? utested? strand? de lokale? takker for svar
liv Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Rwanda er i sentalafrika, innland. Dårlig med strender der du Du får google litt
Gjest Vidvandre Skrevet 16. januar 2007 #5 Skrevet 16. januar 2007 Få deg sommerjobb på strand i Spania og kjøp billige billetter hos lavprisfly, ta da! Ellers har jeg hørt at Thailand er veldig billig, men også dyrt å dra til. Prisene i Europa er blitt ganske like etter euroen kom så må nesten ut av Europa hvis det skal bli særlig billig. Kanskje Marokko er billigere, det er jo bare en båttur fra Spania?
gard Skrevet 16. januar 2007 #6 Skrevet 16. januar 2007 Hei De aller fleste plassene som er veldig billige ligger langt unna og dermed må man punge ut for å komme seg dit. Så slik sett kan man si at det går opp i opp. Så hvis man kan få en billig flybillett til f.eks. Thailand så kan man leve veldig billig. Jeg vil anta at dette også gjelder for plasser som Vietnam, Laos etc
brumma* Skrevet 16. januar 2007 #7 Skrevet 16. januar 2007 Øst-Europa? Det har blitt noe dyrere der de siste årene, men fortsatt veldig billig for oss nordmenn.
lilje20 Skrevet 16. januar 2007 #8 Skrevet 16. januar 2007 Bulgaria er/var billig... jeg vet ikke hvordan det blir nå i sommer nå som de er medlem av EU. Vi var der i sommer (august) kjempe fint sted, fine strender, godt uteliv, mye å oppleve/se, mange gode shoppingmuligheter og utrolig billig. Bulgaria - Golden Sands anbefales
Karamba Skrevet 16. januar 2007 #9 Skrevet 16. januar 2007 Var i Romania for et par år siden. Der var det billig!
mamma til to Skrevet 18. januar 2007 #10 Skrevet 18. januar 2007 teltferie på østre æra! ikke butikker eller annet å bruke penger på (utenom en kiosk). deilig ferieuke med unger. alle trives der!!
Gjest Blondie65 Skrevet 18. januar 2007 #11 Skrevet 18. januar 2007 Tunis. Det skal visst være billig og bra.
Gjest gjesta Skrevet 18. januar 2007 #12 Skrevet 18. januar 2007 Ghana - gjennomsnittlig årslønn er 12.000 kr.. Store flasker øl koster rundt 5 kr. Da må man drikke Star for det er liksom det kuleste Utesteder, det finnes nok, men jeg var ikke på noen.. Billige klær på markedene og i butikkene. Strender i massevis. Vi bodde på hotell uten basseng to av stedene vi var på, men leide oss inn på et annet hotell for å bruke basseng og slike ting, og det kosta 40 kr døgnet.. Jeg vet ikke hvor mye det kostet for rom på samme stedene.. 40 kr for en pizza som kunne deles på 3. Alt var billig bortsett fra sånne typiske turistting, selv om man pruter blir man lurt.. Jeg pruta en ting ned fra 400 kr til 30 kr, og lell så betalte jeg 3 ganger så mye som jeg burde Fly dit koster vel 9000 kr fra London med BA. Jeg lengter stadig tilbake
Monarabb Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Nå kan vel ikke mine 3 måneder på Bali regnes som sommerferie, men alikevell så er det nok den billligste plassen jeg har vært på! Hotell finner du i absolutt alle prisklasser, fra ca 20 kroner natta til hotell med prise som i Norge (men da en ufattelig luksus)... Når det gjelder shopping er det perfekt for de som liker litt surfeaktige klær (billabong, roxy, rip curl osv..) men og australske kjeder som Body and Soul har butikker her. Ellers finner du Guess butikker, Levis osv.. til omtrent ingenting! Det å spise middag ute på restaurant koster deg kanskje 21 kroner og en øl ca 6 kroner. Det er og mange utestedet som anbefalles å prøve, som feks mbargo, bounty (veldig harry, men du må liksom innom), maccaroni, doubble sic, venue @ the moon osv... Bali er billig og bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå