Ellisiv Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Jeg skal kjøpe meg en skritteller, men hvordan er bra? Er det noen som har link til nettside som selger det? og til sist hvor mange skritt anbefales det at man går om dagen?
mysan Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg hadde først en fra Nordic Fitness - den var IKKE bra. Den talte ikke alle skrittene - ikke i nærheten av alle skrittene en gang. Nå har jeg en fra Silva som er helt nøyaktig. Den er mye enklere og mer følsom på bevegelser, selv om du går inne på stuegulvet med myke tøfler. Den andre gjorde ikke det. Hvor? Sportsforretninger? Jeg kjøpte min første direkte fra Nordic Fitness, den andre har jeg fått fra en leverandør på jobben. Åja, så spurte du om hvor mye man bør gå i løpet av en dag. Minst 10 000 skritt - alt over det er bonus. Endret 15. januar 2007 av mysan
Trampe Skrevet 16. januar 2007 #4 Skrevet 16. januar 2007 Jeg kjøpte min via grethe roedes hjemmeside. Hun har bare en såvidt jeg husker... og den funker bra så langt! Jeg fikk den i dag, så jeg har ikke blitt skikkelig kjent med den ennå... men det lover godt Det er en Omron, og jeg ble fortalt at den gikk til topps i tv2 hjelper deg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå