Gå til innhold

Gutta: Kysse henne på munnen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama har sugd deg og du spruta i munnen hennes.

Vil du nå kysse henne, og risikere å få i deg litt av din egen sperm?

Er jeg uromantisk hvis jeg foreslår at hun gurgler seg med Vademecum før jeg vil kysse henne på munnen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg, en kvinne, har ingenting mot å kysse deg etter å ha tatt i mot ladningen :ler:

For å si det sånn. Dersom du nektet å kysse meg etterpå så hadde det nok blitt færre blowjobs på meg. Og sannsynligvis på deg også.

Skrevet

Vil flertallet av menneskene her altså kysse partneren sin på munnen, etter å ha sprutet der først?

Gjest Gjest 1
Skrevet

Er jeg uromantisk hvis jeg foreslår at hun gurgler seg med Vademecum før jeg vil kysse henne på munnen?

Det er vel ikke spesielt romantisk det hun gjør før hun må skylle munnen heller, så litt fra eller til kan da umulig spille noen stor rolle.

Gjest King James
Skrevet (endret)

jeg kan godt forstå at du vil at hun skal skylle munnen først. Ser ikke noe galt i det

Endret av Cedric Rueben
Skrevet

Jeg kan skjønne det om mannen ikke vil kysse dama etter han har sprutet i munnen på henne.

(og nei, jeg har ingen problemer med å kysse motparten etter han har sleiket meg :sjarmor: )

Gjest Reisende John
Skrevet

Yep, du er uromantisk og lite sexy hvis du ikke tåler å smake

littegranne av det som du akkurat har fylt opp munnen til din elsker med.

Gjest LilSweetie
Skrevet

Som Persille sier, det hadde nok blitt mindre munnsex på deg fra min side.

Jeg har ikke hatt sex med noen som har ment at det har vært et problem.

Skrevet

Det har ingenting med romantikk å gjøre, men det hadde nok blitt vesentlig færre blowjobs på typen, dersom han hadde spurt om noe sånt. Dersom han synes tissen sin er så ekkel regner jeg med han har en grunn til det, og da vil ikke jeg ha den i munnen min heller...

Gjest Gjest_Sulosi_*
Skrevet

pleier ikke ta ladningen i munnen men setter pris på at han kan kysse etterpå siden jeg ikke har noe imot å kysse han etter hans tur der nede

Skrevet
tissen

Æsj for et uttrykk i seksuell sammenheng! Tissen er et begrep man bruker overfor barn, ikke overfor voksne.

Skrevet
Æsj for et uttrykk i seksuell sammenheng! Tissen er et begrep man bruker overfor barn, ikke overfor voksne.

Hva med 'snoppen'? Tror kjæresten min er litt frustrert over at jeg bruker det navnet på min enøyde slange, laksen, Politimester Bastian, eller hva nå pokker jeg skal kalle den. :-D

Skrevet

Har ikke noe imot å kysse dama etter en BJ... Så lenge det ikke henger sperm rung kjeften på henne da hehe.

Skrevet

Helt enig, og det var vel derfor jeg brukte uttrykket i denne sammenhengen, siden det er nokså barnslig å være så redd for sine egne kroppsvæsker.

Skrevet

Hmm.... Hmm.... Jeg veit ikke helt. Syns det hørtes litt ekkelt ut, egentlig. Jeg vil ikke ha sæd i kjeften :forvirret:

Skrevet
Det har ingenting med romantikk å gjøre, men det hadde nok blitt vesentlig færre blowjobs på typen, dersom han hadde spurt om noe sånt. Dersom han synes tissen sin er så ekkel regner jeg med han har en grunn til det, og da vil ikke jeg ha den i munnen min heller...

helt enig, synes han sitt eget kjønnsorgan og dets væsker er så ekle at han ikke engang kan KYSSE meg etter at jeg har vært nede på ham, vel, da vil ikke jeg heller ha ham i munnen!!

jeg tar i utgangspunktet ikke sæden hans i munnen, og hadde IHVERTFALL ikke gjort det om jeg måtte GURGLE meg etterpå for at han skulle kysse meg.

Skrevet

Hvis han ikke vil kysse meg etter at jeg har sugd han, blir det ikke noe mer på han. Jeg kysser han etter at han har slikket meg, synes ikke det er så ekkelt.

Skrevet
Hmm.... Hmm.... Jeg veit ikke helt. Syns det hørtes litt ekkelt ut, egentlig. Jeg vil ikke ha sæd i kjeften  :forvirret:

Ikke jeg heller ;)

Jeg suger gjerne, men at han skal komme i munnen min, det er uaktuelt for meg.

Gjest Gjest-ja
Skrevet

Hvis hun er så snill at hun suger meg så skal jeg love at jeg godt kan kysse henne etterpå, det er jo bare kroppsveske...

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg takker gjerne ja til litt kliss jeg, hvis situasjonen er slik.

Menn som ikke vil kysse meg når jeg har gitt dem en super BJ :) blir for pripne for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...