Gå til innhold

Twin Peaks


gerotten

Anbefalte innlegg

Jaaa!!! Så den på TV og har sesong 1 på DVD.

Har også skikkelige Bob traumer og syntes han var sååå fæl. Satt med pute da jeg så den på DVD og jeg... :sjenert:

Men NÅR kommer sesong 2??? Vet den er gitt ut "på engelsk" - men når kommer den ellers?? Tar jo så lang tid! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååjaa, set den på dvd flere ganger, elsker den serien :hjerter_rundt: Jeg fikk også småangst av å se Bob på tven, en skikkelig ekkel type :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, samboer ser på twin peaks! :ler:

Og han mobber for for at jeg ser på frustrerte fruer!

han digger ¨kåneserien.. Men jeg syntes det var er slitsomt å høre på hun grine/skrike dama! Gudd for et hysteriskt kvinnemenneske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twin Peaks på dvd?? Å, da skal jeg kjøpe den i dag! Elesket serien da den gikk første gangen - var 12-13 år, og satt klistret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dei av dykk som har (sett) sesong 2 på dvd: KOR har de fått tak i hele sesongen? Eg har berre del 1 av sesong 2, altså dei tre fyrste dvd-ane. No har eg såååå lyst til å sjå sesong 2 del 2....

Andre som har lagt merke til at oversetjinga / tekstinga var HORRIBELT dårleg i sesong 2? I enkelte episodar kallar dei Cooper for "Crewper".

oversette "I am so mad" med "Jeg er så gal" etc. Mange slike småting gjennom sesong 2.

Åja - heldt på å gløyme denne: "What the hell are you doing here?" el.l.: "Snurre meg, hva gjør du her" :ler:

Det må være noen som har hatt det veldig morosamt med dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxagaze
Nå er sesong 2 i hus! :tommelsmil:

Jeg hadde nesten glemt hvor fæl Bob er... Flashback-traumer... :ler:

Er det den komplette sesong 2.. ? Får inntrykk av det som ligger på nettbutikkene at sesong 2 er delt opp i del 1 og 2 ? Se på bildet av coveret her. "The second season, Part one of two"... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk med meg serien da den gikk på TV i begynnelsen av 90-tallet. Var sikkert ikke mer enn 7 år den gangen, så serien skremte vettet av meg. Er fremdeles litt redd Bob. :forvirret:

Har absolutt planer om å kjøpe de to sesongene på DVD. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa!!! Så den på TV og har sesong 1 på DVD.

Har også skikkelige Bob traumer og syntes han var sååå fæl. Satt med pute da jeg så den på DVD og jeg... :sjenert:

Men NÅR kommer sesong 2??? Vet den er gitt ut "på engelsk" - men når kommer den ellers?? Tar jo så lang tid! :sur:

Hele sesong 2 med norske undertekster blir utgitt mot slutten av april ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Twin Peaks, blir ikke lei! Bare jeg hører musikken, så kommer jeg skikkelig i stemning. :redd:

Har ventet i 7(!) år på sesong 2 på DVD, så det var jammen meg på tide at den kom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk serie!!

er snart ferdig med sesong 2.. Herreguud så spennende!

Var litt for ung til å følge med på den på tv da den gikk en gang på 90 tallet..men det lille jeg så satte spor. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF, denne tråden er det første jeg ser når jeg er innom KG en snartur for å starte en tråd om akkurat det samme :overrasket:

Nåja. Når serien gikk var jeg rundt 3 år, men har sett hele sesong en, halve to ("part one of two") og "Fire, walk with me" på dvd. Den er helt :hjerte: . Beste serien jeg har sett.

Første del av sesong 2 er etter min mening definitivt best, og dessverre synes jeg det virker riktig det jeg har hørt at etter Lauras morder er avslørt i sesong to (og i FWWM, forsåvidt), så går det kraftig nedover. På nylig utgitte del en av sesong 2 er det med to episoder etter morder-avsløringen, og de er.. skuffende. Men kommer sikkert til å skaffe meg resten av sesongen når den kommer i april ;) Bare for å se litt mer av Cooper :sjarmor:

Ellers er Lucy en av de kuleste, hun er så søt atte ^^ Og Audrey. Hot.

Endret av miow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers er Lucy en av de kuleste, hun er så søt atte ^^ Og Audrey. Hot.

ha ha, neeeei Lucy er berre irriterande!!! :ler:

Men Audrey er søt ja, og tøff.

Men enig i det at det går nedover etter at mordaren er avslørt.

Gler meg likevel til del 2 av sesong 2....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maxagaze

Deputy Andy, ingen over, ingen ved siden..

Pete er også en morsom type: "There was a fish... in... the percolator!"

Favorittscener: Nordmennene i første episode - de snakker faktisk norsk !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favorittscener: Nordmennene i første episode - de snakker faktisk norsk !!

Klassiker! "The norwegians are leaving, the norwegians are leaving!" :ler: Og i sesong to kan man skimte mange andre merkelige gjester i bakgrunnen i de scenene som foregår på Great Northern. Sprettball-sprettende matroser (?), og andre merkelige grupper mennesker..

Endret av miow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den komplette sesong 2.. ? Får inntrykk av det som ligger på nettbutikkene at sesong 2 er delt opp i del 1 og 2 ? Se på bildet av coveret her.  "The second season, Part one of two"... ?

Det er riktig som Coco Chanel skriver - det er bare del 1 av sesong 2 jeg har... Siste del kommer i april! :)

Nå er Laura Palmers morder avslørt - og dabber det av etter det, altså?? Jeg husker liksom ikke... Har igjen bare to episoder, og de skal jeg se i kveld...Forhåpentligvis er Bob litt mindre tilstede der...

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Må løfte denne tråden litt...

Nå har jeg sett HELE sesong 2! :tommel: MEN- da er det slutt altså?? Den kan jo ikke ende slik... :sur: Skjønte mye mer av hele serien denne gangen... Men altså; det er ikke en sesong 3, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lolle

Jeg også har sett hele sesong 2,og jeg skjønte ikke slutten.Den sluttet veldig brått,akkurat som den fortsetter senere...forstod ikke helt det der.Men har vært skikkeliog hekta på den serien siste tiden,og kjøpt hele samlingen på platekompaniet.no,de har de beste prisene og den kom tidligere ut i nettbutikken enn andre steder.Elsker den serien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bare laget to sesonger av twin peaks.

Så etter "How's Annie" etc så er det ikke mer... :sur:

Det var en viss usikkerhet rundt det om de fikk fortsette å lage episoder, etter hva jeg har forstått, noe den siste delen av sesong to bærer preg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neeei!!! :sur: Så da er det ingen vei tilbake; "How`s Annie?" er slutten...

Trodde jo han skulle ta rotta på Bob....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...