womanpower Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Hei. Vi tenker å bestille turen, men hvor langt er det fra Larnaca airport til Ayia napa?
Boyah Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Om jeg husker riktig er det rundt 20 min med buss..
womanpower Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 ok - er det ok for et par å reise dit uten å feste? mye utflukter å se? er det ikke så høy sesong i mai?
Shantee Skrevet 17. januar 2007 #4 Skrevet 17. januar 2007 Det går fint an å reise til Kypros å unngå "festing".. Bare dere unngår gryta midt i Agia Napa, der alle utestedene er. Finnes en del utflukter også
GoldenGlow Skrevet 25. januar 2007 #5 Skrevet 25. januar 2007 Jeg hadde ikke klart å dra ditt uten å feste! men det er jo meg Var på Ayia Napa der for 4 år siden ca, men da dro vi jo på "jente fest tur" Var veldig gøy! Har også vært på Fig Tree Bay på ferie for 6-7 år siden, og der var det roligere og veldig koselig. (men vi dro inn til Ayia Napa da også! ) Men det passer kanskje bedre for par og barnefamilier å dra til Fig Tree Bay syntes jeg
MBelucci Skrevet 26. januar 2007 #7 Skrevet 26. januar 2007 hvis du lurer po noe mer om kypros.... so bare spor:) Bodd her i 3 or:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå