Gå til innhold

Anonyme mld fra nettet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eowyn

Anbefalte innlegg

Hei! Har fått noen mld anonymt fra nettet, men mistenker spesielt ei for å ha sendt dem....Kan jeg på noen måte finne ut hvem som har sendt disse meldingene til meg???For eksempel hvem sin datamaskin de er sendt fra, eller kan de som eier disse sidene hvor disse mld sendes fra finne ut hvem det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm ..hvordan meldinger er det? e-mail ...eller meldinger fra msn eller tilsvarende? forstår ikke at det går an å sende anonyme meldinger ....men jeg er ikke så inne på dette ... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger som kommer til min mobiltelefon (sms). Det går an å registrere seg på forskjellige sider der man kan sende gratis sms, anonymt i noen tilfeller....

Det er ganske stygge mld jeg har fått, så jeg vil gjerne finne ut av hvem det er. Kan liksom ike bare buse bort til henne jeg tror det er, for det blir ikke populært. Er ganske i tottene på hverandre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OH .....I see........Neppe noen hyggelig situasjon nei..... :-? har selv registrert meg på en slik side på nettet ...der kunne man velge om nummeret ville vise eller ikke .....jeg har selvsagt gjort det synlig ...vil jo at de jeg melder skal vite at det er fra meg ....men hun har nok krysset av får skjult nummer hun da .. :x Kan du ikke høre med de som du har abbonnement hos - om de kan se hvor meldingen kommer fra ..? Eller skrive tilbake ......si hva du mener om personen ....

Har ikke kommet på denne problemstilligen før - jeg aner faktisk ikke hva du kan gjøre ...håper det ordner seg og at du får en slutt på de meldingene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldinger som kommer til min mobiltelefon (sms). Det går an å registrere seg på forskjellige sider der man kan sende gratis sms, anonymt i noen tilfeller....

Det er ganske stygge mld jeg har fått, så jeg vil gjerne finne ut av hvem det er. Kan liksom ike bare buse bort til henne jeg tror det er, for det blir ikke populært. Er ganske i tottene på hverandre...

Hvis denne jenta har registrert seg på et sted der hun kan sende sms gratis, vil det vel komme reklame bak meldingen. Ikke sant? Da kan du kontakte det selskapet som står for disse gratis sms. De finner sikkert "eieren", da det er ulovelig å misbruke disse tjenestene.

Forstår jeg det rett nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men hun har nok krysset av får skjult nummer hun da .. :x Kan du ikke høre med de som du har abbonnement hos - om de kan se hvor meldingen kommer fra ..? Eller skrive tilbake ......si hva du mener om personen ....

Har bare kontantkort fremdeles jeg! :D Det går ikke an å skrive mld tilbake til nettet, går bare an å sende tror jeg.....(?) Og jeg kan heller ikke skrive melding til hun jeg tror der er når jeg ikke vet det helt sikkert. Du skjønner, jeg har spurt henne en gang, men hun blånektet og truet med å anmelde meg hvis jeg "plaget" henne mer. Litt rart, for de fleste mld var faktisk signert med forbokstavene i for-og etternavnet hennes, av og til hele navnet. Kan hende hun sa at hun skulle anmelde meg fordi hun ble redd eller noe sånt, for å skremme meg liksom.... :roll: Hun har lenge vært ute etter å ødelegge mellom meg og typen min, som da går i klassen hans. Så det er jo mulig at disse meldingene kommer fra henne, men man kan jo aldri vite det helt sikkert så lenge det er anonymt, og personen selv nekter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg sender så kommer forrnavnet mitt opp - og første bokstaven i etternavnet ...ville ikke ha hele navnet ....bak det så kommer everyday.com ....det er den siden jeg sender sms fra . når du får opp bokstavene hennes så kan det være at det er de hun har skrevet inn på den siden hun bruker når hun skulle registrere navnet sitt ..så da er det jo sansynlig at det er henne da .....hvis ikke noen er ute og kødder med dere begge. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å få oppgitt navn fra telenor fra dem som har skjultnr på smsene, må man faktisk anmelde dem. Samme er det sikkert med anonyme medlinger over nettet. Hvis du vet hvor meldingen kom fra(side), ta kontakt med dem. Hvis ikke kan du sikkert forsøke å ringe telenor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte melsing fra everyday. com til en venn i går for å teste ut om det gikk å svare .....og det gjorde det ...så da kan sikkert du det også ..prøv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...