Gjest care Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 Halloen Er det noen som husker hvilken avis man får på ombordstigning i et Sas fly?
reiseglad Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 Den må du nok kjøpe sjøl..... Ingen avis lengre....
Gjest care Skrevet 15. januar 2007 #3 Skrevet 15. januar 2007 Den må du nok kjøpe sjøl..... Ingen avis lengre.... ← Okai, så de har sparet inn der også. Greit å vite. Takker.
skruemcduck Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Man mottar tidvis faktisk avis på SAS fly. Men jeg har ikke klart å finne noe system på når...!!!
Gjest Gitte Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Man mottar tidvis faktisk avis på SAS fly. Men jeg har ikke klart å finne noe system på når...!!! ← Systemet deres er at de avisene som ligger igjen etter de forrige som satt der, blir liggende igjen
Gjest itla Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Man mottar tidvis faktisk avis på SAS fly. Men jeg har ikke klart å finne noe system på når...!!! ← Jeg har også fått utdelt aviser på SAS-fly, senest på lørdag. Da fikk vi Aftenposten. Men jeg fikk ikke da jeg fløy ut en uke tidligere... Jeg satt imidlertid på Bussines Class (begge veiene), mulig det har noe å si - så ikke om flyvertinnen fortsatte bakover med avisene.
Røverdattera Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Reiste nylig med SAS (utenlands), sto da stativ med Dagbladet ved ombordstigningen.
reiseglad Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg har iallefall reist et 20-talls ganger med SAS/Braathens de siste par månedene, og har aldri opplevd å få avis. Da har jeg tilbrakt omtrent like mye flytid på business som på økonomi, uten at jeg har sett snurten av avis. Er det fordi jeg reiser mest i Nord-Norge, eller Oslo-nordover?
Gjest care Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Husker ikke om det var avis da jeg reiste fra gardemoen, men da jeg reiste fra Heatrow lå det både aftenposten og dagblad der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå