Gå til innhold

Benjamin Roberts kjoler... noen som bruker dem?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Huldra, ikke innlogget

Har funnet en veldig fin kjole som jeg mest sannsynlig blir å kjøpe til bryllupet 9. august i år. Men er det noen som har hørt om denne Benjamin Roberts før?

Hva synes du om kjole nr. 471? http://www.benjaminroberts.com/frameset.as...idaldresses.asp

(klarte ikke å få direktelink til akkurat den kjolen)

Hva slags bukett kan man bruke til denne? Kan man feks bruke den buketten som står under "trolsk" i det nyeste "Bryllups Magasinet"??? Syntes nemlig den buketten var rimelig tøff....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nydelig kjole!!

Jeg skal også ha en Benjamin Roberts kjole. De er, i følge dama i bryllups-salongen, ganske eksklusive kjoler. Derfor ikke så mange har dem. (Jeg hadde aldri hørt om merket før jeg prøvde denne kjolen).

Denne kjolen skal jeg ha:

http://www.benjaminroberts.com/dress.asp?name=416

Tror jeg skal ha en dråpeformet bukett av hvite roser og burgunderrøde cala, samt noe grønt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra, ikke innlogget

Ja, det er kjempefine kjoler... DIN var også nydelig...

De eneste "kvalene" jeg har er jo det at det er en litt mørk kjole... Men det er jo også en av tingene som er så fint med kjolen... ja, ja.. man skal da "kvale" over noe også da....

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra, ikke innlogget

Liz... glemte jo selvfølgelig å spørre... skal du leie eller kjøpe? Og hva koster det deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal leie. Valgte dette fordi jeg synes det er veldig greit å bare komme og hente den og så levere den tilbake etter bruk. Slipper alt annet enn å bare ha på kjolen, som betale for tilpasning, rensing osv. Men det er sikkert veldig koselig å kjøpe også :D

Jeg betaler 3900 for leie av kjole og underskjørt. Får hente den 3 dager før bryllupsdagen. Skulle jeg kjøpe den, hadde det blitt godt over 10000, så kommer tilpasning i tilegg. Det hadde jeg ikke råd til......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var en flott kjole Huldra! Og jeg tror absolutt det vil bli flott med den buketten du nevnte! Dette vil du også få hjelp til hos blomsterdekoratøren - ta med et bilde av kjolen og buketten, så finner h*n ut hvordan det passer sammen. Og hvis fargene ikke matcher helt, finner dere en litt annen nyanse på blomstene...!

Lykke til! :D

PS: Nå er hverken kjole eller bukett i nærheten av min stil, men likevel - det er jo så mye flott!! (Bare at når man skal ha det selv, må det liksom være 'meg'...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra, ikke innlogget

PIP: Ja, det er utrolig mye nydelig ute og går.... har prøvd mange forskjellige stiler, og sett mange nydelige bruder... *sukk* men så er ikke alt like flott og perfekt på meg da.. Men denne kjolen følte jeg meg skikkelig flott, og meg liksom... og det har jeg funnet ut er det viktigste.

Så jeg er helt enig med deg at det er mye flott, selv om man selv ikke ville valgt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...