Hardnail Skrevet 15. januar 2007 #1 Skrevet 15. januar 2007 noen som har noen erfaringer de vil dele.... positiv eller negativ, hvor var dere,hva fantes det å finne på der,er det dyrt å bo/leve der? lokal befolkningen sin oppførsel til turister?? mm... fortell gjerne hilsen et par.
Gjest gjesta Skrevet 15. januar 2007 #2 Skrevet 15. januar 2007 (endret) Jeg har bare vært i Spania, og liker meg godt der. Selgere er ikke masete, eneste problemet er at folk stort sett ikke snakker engelsk. Prisene er typisk sydenpriser, billig med mat, og relativt billig på klær o.l. Sikkert billigere i Bulgaria dog. Vi var i nærheten av Torrevieja (hvor svigers har hus), det er vel stort sett som andre steder langs kysten i Spania. Anbefaler dog kjøpesenteret Habaneras, skofabrikken i Elche og fornøyelsesparken Terra Mitica ved Benidorm. Endret 15. januar 2007 av ayrabeth
Hardnail Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. januar 2007 heisan... ja jeg har jo slektninger i benidorm... lurte på hvordan det der vlir med bestilling av pakkereise med fly og hotell, om vi skal reise til benidorm hvilken flyplass havner vi på da, for slik som jeg forstår det så,tar det en time med buss fra den flyplassen til selveste benidorm.. hvor billig er maten/alkoholen/klær ??? vaksie???
Gjest Deception Skrevet 15. januar 2007 #4 Skrevet 15. januar 2007 Du trenger ingen spesielle vaksiner for turer innen Europa.
Lib Skrevet 15. januar 2007 #5 Skrevet 15. januar 2007 Kan ikke snakke av egen erfaring angående Bulgaria, men har en venninne som har vært der. Hun var i Sunny Beach. Det var varmt og veldig billig, og skikkelig party. MEN - det var livsfarlig for jenter å gå alene der, to av seks hun reiste sammen med ble ranet, og en jente forsøkt voldtatt. Maten var ikke god, og samtlige i hennes reisefølge ble skikkelig dårlige. Selv er jeg veldig fornøyd med Spania, men liker kanskje øyene bedre enn fastlandet.
Aisha Skrevet 15. januar 2007 #6 Skrevet 15. januar 2007 Søsteren min var i Bulgaria. Det hun sa etter reisen var: NEVER EVER AGAIN. Hun var veldig ufornøyd, det jeg husker hun sa var at det var dårlig mat og ingen palmer:)
Gjest Deception Skrevet 15. januar 2007 #7 Skrevet 15. januar 2007 Når du sier "Bulgaria", mener du da egentlig rett og slett Svartehavskysten? Bulgaria er nemlig så mye mer enn det; de har også områder med høye fjell, der klimaet er et helt annet. Å disse "Bulgaria" på bakgrunn av opplevelser med Sunny Beach e.l (navnet i seg selv sier vel litt?) er som om en amerikaner skulle hate Europa på bakgrunn av en opplevelse i Frankrike (for eksempel).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå