liv Skrevet 15. januar 2007 #1 Del Skrevet 15. januar 2007 Ja da er det påtide med en velkommentråd for dere tar over her. Så velkommen og lykke til i svangerskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 17. januar 2007 #2 Del Skrevet 17. januar 2007 Tusen takk liv. Det har ikke vært så mye liv her så langt men jeg håper at jeg får selskap av mange flere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isbiten Skrevet 17. januar 2007 #3 Del Skrevet 17. januar 2007 Takk for velkomst! Håper også det blir liv her etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shira_78 Skrevet 17. januar 2007 #4 Del Skrevet 17. januar 2007 Jeg melder meg inn her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bøllbert Skrevet 18. januar 2007 #5 Del Skrevet 18. januar 2007 Slenger meg på her jeg og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingwe Skrevet 22. januar 2007 #6 Del Skrevet 22. januar 2007 Og meg! Takk for gode ønsker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flugelhorn Skrevet 24. januar 2007 #7 Del Skrevet 24. januar 2007 Vil også ønske dere velkommen og lykke til! Dere har en uforglemmelig og super tid fremfor dere Må innrømme at jeg kjenner ett lite stikk av misunnelse, husker hvor spennende tiden fremover var LYKKE TIL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simselo Skrevet 4. februar 2007 #8 Del Skrevet 4. februar 2007 Da melder jeg meg inn her jeg også. Takk for velkomst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå