Gå til innhold

Hva skal du ha slags pynt i håret?


Gjest anonym

Hva slags hårpynt skal du ha (eller hadde du) i bryllupet deres?  

  1. 1. Hva slags hårpynt skal du ha (eller hadde du) i bryllupet deres?

    • Kun slør
      4
    • Kun tiara
      3
    • Både slør og tiara
      17
    • Kun blomster
      2
    • Ingen ekstra hårpynt
      2
    • Annet
      7


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha'kke akkurat bestemt meg helt... Men stemte 'kun blomster'. Skal ha en enkel, litt 'alveaktig' kjole med en del chiffon og sånt. Har dessuten laangt, tjukt krøllete hår. Har foreløpig bestemt meg for å ha det meste av håret løst, bare litt satt opp bak, og kanskje med en rose eller noe i (skal ha røde roser i buketten min)... Iallefall ingen tiara! Slør er jeg usikker på... Men har flagrende chiffon som henger ned fra armene, og med løst hår tror jeg det blir nok 'flagring'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha oppsatt hår med slør som kommer ut under oppstasen (hvis dere skjønner). I oppsatsen skal jeg ha perler. Skal ikke ha noe tiara. Ble for mye for det lille hodet mitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal iallefall ha slør, gjerne et langt chiffonslør. Kunne også tenke meg en pyntet kam v/slørfestet bak på hodet. Skal ellers ha håret satt opp i en enkel stilfull frisyre. Ikke for mye kruseduller. Kjolen er forholdsvis enkel, så da tror jeg det vil passe best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha både tiara og slør. Det er jo bare denne ene gangen man kan bruke det "lovlig" så da må ihvertfall jeg benytte sjansen til å være prinsesse... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha noen ting jeg..

Kunne tenke meg å ordne det litt røft uten dill og dall i håret. Jeg er og forblir ingen prinsesse og har ingen behov for å se ut som det den dagen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha bera tiara jeg. Skulle egentlig ha både slør og tiara, men nå har jeg fått kjolen, og synes det er nok som "flagrer" på den. Derfor forsvant sløret, og bare tiaraen er tilbake. Foruten det vil jeg ha det meste av håret løst, for det er relativt langt, og da vil jeg vise det også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare perler jeg. Frisøren tredde en perle på hver hårnål, som han satte spredt i håret. Var veldig fornøyd, jeg liker det enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha slør og tiara og litt til! Enten en flott lilje i håret bak eller noen små fjær. Kjolen min er veldig 1800-talls, så det passer med sånn pynt. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe alternativ der for blomster og slør.. men det skal altså jeg ha.

Små champagnefargede og hvite roser (skal ha løst oppsatt krøllete hår) , og slør som rekker meg til korsryggen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha hårnåler med perler og krystaller på og kanskje blomster. Har ikke helt bestemt meg enda. Tror ikke det blir slør på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...