Gjest Hilde K S Skrevet 18. februar 2003 #21 Skrevet 18. februar 2003 "Min kone forstår meg ikke" NEDTUR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest sexysadie Skrevet 18. februar 2003 #22 Skrevet 18. februar 2003 Denne kom ifra en dritings oslogutt engang: Du minner meg om hovedpersonen i en bok jeg har lest Hvorpå jeg spurte ham om jeg minnet ham om skatten på sjørøverøya... Denne liker jeg og bruke: Overgi deg nu med engang for jeg skal ha deg!!
Milo Minderbinder Skrevet 18. februar 2003 #23 Skrevet 18. februar 2003 Frasen "Du er så vakker når du sover"....blir vel mer et "post-sjekketriks"? ikke så veldig effektivt, gjerne...... Milo
Melian Skrevet 18. februar 2003 #24 Skrevet 18. februar 2003 Den aller beste er han som var så full at han bare styrte etter puppene. Han kikket lenge på brystene min (som var tekkelig tildekket) og sa: "Du har så vakre brune øyne!!!!" Vil bare tillegge at mine øyne er knallblå!!! Så blå at enkelte tror jeg har fargede kontaktlinser!!! Denne har jeg faktisk observert (tilfeldig observasjon) (og NEI, det var definitivt ikke Litago) men der falt sjekkelinjen i boks! Hun ble faktisk smigret :o Husker ikke om øyenfarge og det der, men han så iallefall ikke på ansiktet hennes under hele ehh... "samtalen".
Edie Skrevet 19. februar 2003 #25 Skrevet 19. februar 2003 Den beste: han kommer bort med et par øl, smiler og sier: nå skal vi sitte her og drekka meg fin!
Gjest Mosen Skrevet 20. februar 2003 #26 Skrevet 20. februar 2003 Jobber på Kiwi jeg; "Trygt, kjapt og billig..." Synes du puppene mine er fine??? -Har ny push-up wonderbra... Er egentlig rompa mi...
Livets datter Skrevet 25. februar 2003 Forfatter #27 Skrevet 25. februar 2003 Hvis du jobber på Kiwi, burde du kanskje ha visst at slagordet er: "Kjøp kjapt, trygt og billig"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå